Galeria Płockich Autobusów


PKS Przasnysz

#80104* / Iveco Daily Kapena 50C15

27.07.2009r. - Mrągowo - DK 16 x DK 59
Linia Mrągowo - Przasnysz. Niestety, stały przydział. Kilka razy się na ten kurs ustawiałem. Liczyłem na wynajem, drobną usterkę, rutynowy przegląd naszego małego bohatera.... Nic... Za to wartość jego zdjęcia sprzed roku znacznie wzrosła. W związku z przebudową skrzyżowania w bezpośrednim sąsiedztwie dworca, dworzec został tymczasowo przeniesiony w okolice dworca kolejowego. Tyle, że to było we wrześniu 2008r., skrzyżowanie dawno przebudowane, a tymczasowy dworzec przy PKP działa w najlepsze. Niestety zapowiada nam się kolejna prowizorka na lata. Dodatkowo pasażerom dochodzi ponad jeden kilometr wspinaczki do miejsca nowej lokalizacji dworca. No chyba, że skorzystają z komunikacji miejskiej prowadzonej przez ... PKS.
* - nr taborowy przypuszczalny
Setra-S215-HD-#80102-(06)a.jpg Kapena-Iveco-Daily-#80104-(06)a.jpg PZ_6484L~0.jpg Iveco-Daily-Kapena-50C15-PZ-6484L-.jpg Iveco-Daily-Kapena-50C15---PZ-6484L-(02).jpg
Infomacje o pliku
Nazwa pliku:PZ_6484L~0.jpg
Użytkownik / Album:macfiction / Inne
Marka Typ:Iveco Daily Kapena 50C15
Data wykonania (DD.MM.RRRR):27.07.2009r.
Miejsce:Mrągowo - DK 16 x DK 59
Przewoźnik Placówka:PKS Przasnysz
Rozmiar pliku:288 KB
Data dodania:sierpień 08, 2009
Wymiary:800 x 600 pikseli
Wyświetleń:592
LINK DO ZDJĘCIA:http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=5637
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 15 z 15
Strona: 1

B105   [sierpień 09, 2009 at 08:50 AM]
Zapewne Iveco 50C15, tak z daleka nie da sie dokładnie ocenic, felgi takie jakie montowane sa do wersji 50Cxx, gdyby otworzyc maske i zobaczyc jakie ma servo hamulcowe identyfikacja byłaby bezbłedna Uśmiech
plocman   [sierpień 09, 2009 at 10:02 AM]
Irisbus 50C13 Turbo Daily - wystarczy zajrzeć na TWB...
macfiction   [sierpień 09, 2009 at 02:08 PM]
Nie wystarczy zajrzeć na TWB...
B105   [sierpień 09, 2009 at 09:45 PM]
Zapewne na TWB jest bład poniewaz w tym roku z ktorego pochodzi te Iveco nie oferowano silnika o mnocy 130km w modelu 50C!!Wczesniej 130km, posiadał silnik o popjemnosci 2.8l regulowany na cztery moce:90,110,130 i 150km, pozniej silnik wyparty został przez jednostki 2.3l i 3.0l silnika 2.3 ktory ktory najczesciej wystepuje z moca 120km, w ogole nie montowano w Iveco serii50Cxx, dostepny jest on w Iveco 35Cxx, 35Sxx,35Lxx w modelu ze zdjecia napewno zamontowany jest silnik o pojemnosci 3.0l
B105   [sierpień 09, 2009 at 09:47 PM]
i zapewne posiada on moc 150km, dlatego jest to Iveco 50C15, niestety opieranie sie wyłacznie na TWB nie wystarczy, a tak w ogole to własnie od niego zaczałem, tylko ze chodziło mi bardziej o ustalenie rocznika pojazdu!!!
macfiction   [sierpień 09, 2009 at 10:09 PM]
Mogłeś Macfictiona zapytać z którego jest roku... Cool A co tam napisali? Chociaż poprawnie że 2008r.?
B105   [sierpień 09, 2009 at 11:50 PM]
Na TWB tez jest ze 2008 rok, stad moja diagnoza. Co do samego TWB, to niestety trzeba przyznac ze prawdziwych znawcow jest tam jak na lekarstwo, reszta to dzieci i bardziej fotografowie niz znawcy techniki autobusowej...
plocman   [sierpień 10, 2009 at 08:11 AM]
W sumie TWB to FOTOGALERIA autobusowa. Dużo osób tam interesuje się KM w sensie linii, taboru, a nie mechaniki..
B105   [sierpień 10, 2009 at 01:49 PM]
Nie do konca masz racje "Transport Database and Photogallery" transportowa baza danych i fotogaleria, ale nie o to chodzi co to jest, bo i tak TWB ma najwieksza sile i bardzo dobrze ze jest, jednak niepokojace jest to ze ostatnio naturalną koleją rzeczy "stara gwardia" ustepuje miejsca młodzikom ktorzy niestety zanizaja jej poziom pod wieloma wzgledami...
plockibus   [sierpień 10, 2009 at 10:04 PM]
Czyli busik niezawodny jest:-)
Bo stara gwardia była inna, a jak patrzy na to co wyrabiają młodzi to woli odejść niż się użerać. Z resztą starsi maja już często inne zajęcia. Stara gwardia też musiała się sama wyedukować, iść coś samemu zdobyć do firm, poczytać, by dojść co i jak, często też się interesowała właśnie samymi pojazdami od strony technicznej i nie tylko. To się też znała. A młodzi teraz to uruchomią internet, google i wszystko podane na tacy, nawet trudzić się specjalnie nie trzeba ni znać.. a to często nie wytwarza w tych osobach prawdziwej pasji, takie mam przynajmniej wrażenie. A samo TWB coraz bardziej przypomina galerię zdjęć autobusów właśnie, a sama baza jest jakimś utrudniającym wstawianie zdjęć dodatkiem.
Jarkie   [lipiec 21, 2010 at 08:07 PM]
Minął rok, dworzec w Mrągowie nadal jest w tym samym miejscu (obok PKP). Dla ścisłości trzeba dodać że pociągi tu już nie jeżdżą.
mirekmiras   [lipiec 21, 2010 at 09:01 PM]
Jarkie, tam jeździły jakieś większe składy osobowe, czy tylko szynobusy? A towarowych składów też od czasu do czasu nie widać?
macfiction   [lipiec 21, 2010 at 10:13 PM]
Ja pamiętam, że swego czasu na Piknik Kantry był specjalny pociąg z Olsztyna... Puszczać oczko
Jarkie   [lipiec 22, 2010 at 07:56 PM]
W ostatnim czasie z pewnością szynobus. Co do towarowych, nie wiem. Często się tu nie pojawiam Puszczać oczko , zresztą być może że na trasie Olsztyn-Ełk jadą p.Korsze i Giżycko. Jedynie ów specjalny nadal kursuje.
empi   [lipiec 26, 2010 at 03:37 PM]
@B105: akurat żeby obejrzeć znaczek z typem Iveco na tylnych drzwiach albo nad przednim kołem nie trzeba nie wiadomo jak się znać czy być w "starej gwardii" Nabijam się

Komentarz 1 do 15 z 15
Strona: 1