Galeria Płockich Autobusów


#80074 / Autosan H9-21

30.10.2007r. - Drobin, ul. Sierpecka
09.2010r. - kasacja
Debiut w GPA... Spotkać go na płockim dworcu można jedynie w wakacje albo ferie... Ale też rzadko... Trochę się dziwię, że go przemalowano, bo znalazłbym kilka pojazdów, którym przydałaby się bardziej wizyta u lakiernika... W rejonie Drobin-Raciąż praktycznie wszystkie pojazdy na kursach szkolnych zostały przemalowane.
80073.jpg 80073~1.jpg 80074.jpg 80019.jpg 80089.jpg
Infomacje o pliku
Użytkownik / Album:macfiction / Autosan H9-21
Słowa kluczowe:80074 / Drobin / autosan / H9-21 / H9-21plock
Rozmiar pliku:198 KB
Data dodania:30 październik 2007
Wymiary:800 x 600 pikseli
Wyświetleń:552
LINK DO ZDJĘCIA:http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=2481
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 19 z 19
Strona: 1

rafal   [07 grudzień 2008 at 01:32 PM]
Prawda.W starym malowaniu nie wyglądał jeszcze tak źle.Pewnie został przemalowany z tego powodu, aby upodobnić się do innych autobusów obsługujących kursy szkolne w tych okolicach. Na co dzień można go spotkać jedynie w Drobinie, gdyż tam jeździ i tam nocuje Śmiech
macfiction   [07 grudzień 2008 at 05:55 PM]
Orientujesz się ile wozów PKS Płock nocuje w Drobinie? Bo ja do tej pory spotkałem 5 - obecnie są to #80074, #50912, #20519, #50307 i #70850...
rafal   [08 grudzień 2008 at 07:07 PM]
To chyba wszystkie jeździ tam jeszcze jeden ale to nie z PKS.To zakupiony przez gminę Drobin gimbus A0909L chyba z 2003 roku.
rafal   [30 grudzień 2008 at 06:05 PM]
Dzisiaj zauważyłem, że w Drobinie nocuje także Autosan H9-21 numer chyba #10522 ale nie jestem pewny ponieważ nie mogłem do niego podejść na tak blisko aby się upewnić.Jeśli mi się poszczęści i zobaczę go w bardziej sprzyjających okolicznościach to postaram się zrobić mu fotę.Tylko mam taki problem.W spisie taboru PKS Płock nie ma autobusu o takim numerze taborowym...
macfiction   [03 styczeń 2009 at 05:57 PM]
A możesz sprawdzić numer rejestracyjny? Może to być #10502...
rafal   [06 styczeń 2009 at 07:28 PM]
Dzisiaj sprawdziłem.Miałeś rację to jednak #10502.Tylko założyli mu plandekę z przodu i to mnie zmyliło jak go ostatnio widziałem...
macfiction   [06 styczeń 2009 at 07:34 PM]
Ma plandekę? To ciekawe, już myślałem, że tego zaniechano w PKS-ie... Widać jest taka potrzeba... W którym miejscu/ której części Drobina nocuje ten H9?
rafal   [10 styczeń 2009 at 10:07 AM]
To jest już na samym końcu Drobina zaraz przy przy skrzyżowaniu z DK 10.To jest ul.Sierpecka.
macfiction   [10 styczeń 2009 at 07:21 PM]
Dzięki.
rafal   [11 styczeń 2009 at 09:43 PM]
Śmiech
rafal   [04 wrzesień 2009 at 02:17 PM]
Wrócił po naprawie do Drobina.
rafal   [20 styczeń 2010 at 05:15 PM]
Od piątku wóz stał zepsuty pod domem kierowcy a dziś został odholowany przez płockiego pogota do Płocka.W zamian za niego kursy szkolne wykonuja różne pojazdy #50912,#50565,#70589.
macfiction   [20 styczeń 2010 at 07:04 PM]
Lata swoje robią... Oprócz tych na zmianę wymienionych jeszcze na stałe #10502? Widziałeś gdzieś może w okolicy #30501?
rafal   [20 styczeń 2010 at 07:59 PM]
Tak #10502 wykonuje na stałe kursy szkolne w gminie Drobin razem właśnie z #80074 i pomarańczowym A0909L.Wszystkie trzy nocuja w Drobinie tylko jeżdżą w innych kierunkach.A co do #30501 to ja go nie widziałem już bardzo dawno.Jedyne co mi przychodzi do głowy to kasacja tego wozu...
macfiction   [20 styczeń 2010 at 08:11 PM]
Może być gdzieś "schowany" w innej gminie na szkolnych...
rafal   [20 styczeń 2010 at 08:47 PM]
Możliwe, kiedyś myślałem,że #30501 jeżdzi dla szkoły w Łęgu Probostwie ale tam jak sie później okazało jeździ #10502 wiec po tym fakcie całkowicie straciłem nadzieje że gdzieś go można spotkac.Jeśli nie został skasowany to zakładam, że jeździ na kursach szkolnych gdzieś poza powiatem płockim, może w sierpeckim albo jeszcze gdzieś indziej o czym nikomu nie wiadomo...
macfiction   [20 styczeń 2010 at 09:06 PM]
W sierpeckim raczej nie, bo wiązałoby się to z przerzuceniem do PT Sierpc... A może, nie sięgając daleko, w gminie Raciąż? Bo coś musi jeździć za #10502...
rafal   [23 styczeń 2010 at 10:49 AM]
Wrócił do Drobina.Widocznie awaria nie była bardzo poważna.A jaki schemat malowania ma/miał kiedy ostatnio był widziany #30501?
macfiction   [25 styczeń 2010 at 09:34 PM]
Chyba właśnie taki, ale szczerze mówiąc, ja go tak rzadko widuję na przestrzeni kilku ostatnich lat, że do końca nie wiem. Wydaje mi się, że raz go w takim malowaniu widziałem. #80074 widziałem w piątek jak wyjeżdzał z Płocka około 15. (pusty)

Komentarz 1 do 19 z 19
Strona: 1