Galeria Płockich Autobusów


PKS Płock

#10503 / Autosan H9-21

10.08.2014r. - Wyszogród, skrzyżowanie ulic Płockiej i Kościelnej
Autobus odkryty przypadkowo podczas wycieczki rowerowej. To nie jedyna autobus nocujący w wakacje w Wyszogrodzie. Kolejny Autosan o numerze #70005 stał na bazie Allpolu koło cmentarza. Kilka dni wcześniej podczas innego rowerowego wypadu natknąłem się też na płockie Iveco nocujące w Sannikach.
P1350956V.JPG #10503-1.jpg Zdjęcie0216.jpg 10504.jpg 10504.jpg
Infomacje o pliku
Nazwa pliku:Zdjęcie0216.jpg
Użytkownik / Album:Pablo / Autosan H9 (od 1991r.)
Słowa kluczowe:autosanH9 / Wyszogród
Marka Typ:Autosan H9-21
Data wykonania (DD.MM.RRRR):10.08.2014r.
Miejsce:Wyszogród, skrzyżowanie ulic Płockiej i Kościelnej
Przewoźnik Placówka:PKS Płock
Rozmiar pliku:122 KB
Data dodania:sierpień 10, 2014
Wymiary:800 x 600 pikseli
Wyświetleń:551
LINK DO ZDJĘCIA:http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=13938
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 5 z 5
Strona: 1

plockibus   [sierpień 11, 2014 at 07:12 PM]
Pablo   [sierpień 11, 2014 at 10:31 PM]
Grodziski PKS też chciał dopłat od gmin powiatu sochaczewskiego. Skutek jest taki, że w wakacje większość miejscowości nie ma połączeń autobusowych.
plockibus   [sierpień 12, 2014 at 05:37 PM]
Tylko na jakiej podstawie gminy miałyby nagle od tak dopłacić do przewoźnika? Z jednej strony słuszne jest że na liniach deficytowych PKSy domagają się dopłat, tyle że obecne przepisy jasno mówią kiedy i jak gmina może dopłacić i komu. Niestety w większości PKSów jak i powiatów nie wiele kto to rozumie, na dodatek mają się jeszcze zmienić przepisy która to pewnie bardziej skomplikują, ale co ma skrócić nadużycia w dopłatach od wojewody.
Pablo   [sierpień 12, 2014 at 06:49 PM]
Na przepisach się nie znam ale nie dziwie się PKS-om bo to nie jest instytucja charytatywna. Z drugiej strony coraz więcej gmin jest biednych jak mysz kościelna i nie mają z czego dopłacić.
plockibus   [sierpień 13, 2014 at 11:05 PM]
Przepisy aktualnie prowadzą (mają prowadzić) w kwestii komunikacji powiatowej, międzymiastowej czy dalekobieżnej (ale to ciągle nie jest jeszcze do końca określone - trwa okres przejściowy a ministerstwo podobno ciągle nad tym pracuje) do stanu jak jest w miastach, czyli zapewnienie transportu dla mieszkańców gmin i wiosek będzie w gestii właśnie gmin, miast, powiatów iitd, a nie jak dziś w oparciu tak na prawdę o przewozy komercyjne rekompensowane przez marszałka województwa za przewozy ulgowe. Zmiana ta może mocno namieszać w istnieniu wielu PKSów, ale też może poprawić finansowanie tych usług lub jeszcze bardziej je uśmiercić z powodu jak dobrze wspomniałeś braku pieniędzy w gminach.

Komentarz 1 do 5 z 5
Strona: 1