Galeria Płockich Autobusów


MZA Warszawa

#6812 / Neoplan N4020

24.05.2014 r - Warszawa, pętla Elektrociepłownia Siekierki
Koniec eksploatacji Neoplanów w Warszawie zbliża się wielkimi krokami. W związku z tym w dniu wczorajszym odbyła się impreza jednym z ostatnich egzemplarzy tego typu autobusu z silnikiem leżącym.
6721zlom.jpg Neoplan-N4020td-#6775.jpg 6812-159_24_05.JPG 6815-ZEA-R-2.jpg 6716+6818-ZEA_R-2_22_06.JPG
Infomacje o pliku
Nazwa pliku:6812-159_24_05.JPG
Użytkownik / Album:Mr. Autosan / Warszawa
Słowa kluczowe:MZA / Warszawa
Marka Typ:Neoplan N4020
Data wykonania (DD.MM.RRRR):24.05.2014 r
Miejsce:Warszawa, pętla Elektrociepłownia Siekierki
Przewoźnik Placówka:MZA Warszawa
Rozmiar pliku:271 KB
Data dodania:maj 25, 2014
Wymiary:900 x 600 pikseli
Wyświetleń:428
LINK DO ZDJĘCIA:http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=13803
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 5 z 5
Strona: 1

plockibus   [maj 26, 2014 at 10:15 AM]
A co on tak krzywo ma ten pas u dołu? A Neoplan nr 1 z 1994 r. gdzie teraz jest?
czarekd85   [maj 26, 2014 at 05:12 PM]
No dobrze, że nie tylko ja widzę ten krzywy czerwony pas, bo już się zastanawiałem czy z moim wzrokiem wszystko w porządku Puszczać oczko
Mr. Autosan   [maj 26, 2014 at 07:01 PM]
Nie on jeden jest tak fenomenalnie pomalowany... Co do #6430 to pojechał do fabryki Solarisa. która doprowadzi go do stanu fabrycznego, gdyż ma on być jednym z eksponatów muzealnych Solarisa.
plockibus   [maj 26, 2014 at 11:50 PM]
Gdzie to muzeum ma być, bo już o nim z dwa razy słyszałem, ale za wiele nie można na ten temat znaleźć. W Bolechowie? Ten Neoplan miał przecież remont w MZA i praktycznie już więcej nie jeździł jedynie jako wystawa metra. Ale w sumie fajnie, bo dla mnie ten autobus ma też pewien sentyment, przez testy u nas w grudniu 1994 r. Nieźle on wtedy wszystkich szokował, łącznie ze mną samym Uśmiech
Mr. Autosan   [maj 27, 2014 at 12:21 PM]
To muzeum ma być ponoć w fabryce Solarisa, który poza tym Neoplanem odkupił również chyba w tym roku pierwszy wyprodukowany egzemplarz SU12 (ten z PKS POLBUS-Wrocław). Zamierzenia Solarisa są takie, by odkupić pierwsze egzemplarze danego modelu, tak więc stołeczny #8919 zapewne też tam trafi, bo to pierwszy wyprodukowany Solaris Urbino 15. Co do remontu #6430 to mimo wszystko trzeba go wyremontować. W środku wypadałoby, żeby znów przypominał autobus do przewozu ludzi, a nie centrum informatyczne Puszczać oczko

Komentarz 1 do 5 z 5
Strona: 1