Galeria Płockich Autobusów


PKS Płock *

#10933 / Volvo B10B / Ha'argaz

16.08.2012 - Warszawa Zachodnia
* od 2011/2012 r. w posiadaniu PKS Mrągowo
od połowy 2012 r. w posiadaniu PKS Piotrków Trybunalski
od początku 2013 r. powrót do PKS Płock
Dzisiaj na Zachodnim sfotografowałem coś oto takiego. Okazuje się, że nie tylko przasnyskie i ciechanowskie Mercedesy jeżdżą w Mrągowie i Giżycku, lecz także płockie Volvo. Niestety, jak to z mrągowsko-giżyckimi autobusami bywa, nie mają żadnych numerów taborowych, więc nie wiem którą płocką lukę to Volvo wypełnia, można się jednak domyślać, że nie jest jedyne, a w płockim folderze Volvo pewne luki pozostaną.
Godz. 17.00, oczekiwanie na kurs powrotny do Mrągowa o godz. 17.43.
Nr rej. WP 99106
#10932~0.jpg DSC01793.JPG -_P1380333bbz.jpg -_10933_P1430322Z.JPG -_P1390973Bz.jpg
Infomacje o pliku
Użytkownik / Album:CZU-CZU / Volvo
Słowa kluczowe:PKS_Mrągowo / PKS_Płock / Volvo
Rozmiar pliku:299 KB
Data dodania:16 sierpień 2012
Wymiary:900 x 600 pikseli
Wyświetleń:572
LINK DO ZDJĘCIA:http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=11782
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 15 z 15
Strona: 1

macfiction   [16 sierpień 2012 at 10:25 PM]
Eh, a ja już myślałem, że pomysł z "wypożyczaniem" taboru do Mrągowa ominie płocki PKS.... Neutralny Numer rejestracyjny lokuje to Volvo gdzieś w okolice #10937 (WP 99103), a to było najszybciej kursujące Volvo, wypuszczone z zajezdni na samym początku 2012r.
A tak w ogóle to w jakim albumie umieścić ten autobus?????
CZU-CZU   [16 sierpień 2012 at 11:19 PM]
Ja osobiście byłbym za tym, żeby te "wypożyczeniaki" znajdowały sie zarówno w alkumach PKSów Ciechanów, Przasnysz i Płock, jak i w albumie Ciekawostek taborowych jako PKS Mrągowo /PT. Giżycko, o ile taki numer jest możliwy bez podwójnego dodawania zdjęć. Bo tak naprawdę, powinny być zarówno w albumach placówki macieżystej jak i faktycznie użytkującej. A jak się nie da tak, to tak jak ciechanowskie i przasnyskie Mercedesy, w albumie macieżystego PKSu.
CZU-CZU   [17 sierpień 2012 at 08:02 PM]
Na dzień dzisiejszy wiadomo o co najmniej 11 autobusach przekazanych do Mrągowa / Giżycka z Ciechanowa, Przasnysza i jak się okazuje z Płocka - 5 M. O404 / M. z Ciechanowa, 5 M. O404 / M. z Przasnysza i w/w 1 V. B10B / M. z Płocka, z czego 7 jeździ w Mrągowie (WCI 16241 - 10206, WCI 16235 - 10207, WCI 16292 - 10210, WCI 16234 - 10211, WP 99106, WPZ 16091, WPZ 16093), a 4 w Giżycku (WCI 16291 - 10209, WPZ 16089, WPZ 16092, WPZ 16094), oczywiście o ile przydziały są stałe.
Z innej natomiast beczki, szkoda, że numery rej. są w tej chwili całkowicie oderwane od kolejności numerów taborowych, bo bez jakichś konkretnych informacji, będzie problem z przypożądkowaniem do tego i ewentualnych kolejnych płockich Merkavimów numerów taborowych.
plockibus   [17 sierpień 2012 at 11:06 PM]
Niestety chyba nasza galeria nie potrafi takich rzeczy :/
mirekmiras   [18 sierpień 2012 at 07:58 AM]
Moim zdaniem wozy powinny być w swoich macierzystych albumach, z adnotacją o wypożyczeniu.
plockibus   [18 sierpień 2012 at 06:38 PM]
Popieram!
macfiction   [18 sierpień 2012 at 06:47 PM]
W przypadku PKS Płock jest jeszcze album "Inne"...
CZU-CZU   [19 sierpień 2012 at 08:38 AM]
Jak w albumach placówek macierzystych, to chyba lepiej razem z innymi, niż w oddzielnym albumie, będzie to bardziej uporządkowane.
CZU-CZU   [20 sierpień 2012 at 07:13 PM]
Jeden z kierowców z Giżycka potwierdził, że to Volvo pojawiło się w Mrągowie bardzo szybko na początku 2012 roku. Powiedział także,że nie kojarzy innych płockich autobusów w Mrągowie i Giżycku, ale nie jest to oczywiście informacja wiążąca.
CZU-CZU   [15 luty 2013 at 06:40 PM]
Biorąc pod uwagę ujawnienie się #10948, zagadka jego numeru została rozwiązana - zmiana w opisie.
macfiction   [16 luty 2013 at 01:33 AM]
A dlaczego nie np. #10938?
CZU-CZU   [16 luty 2013 at 08:33 AM]
Bo #10938 jest na zdjęciu Płockiegobusa na Private, jak stoi bez silnika, ma oznaczenia Płockie. W tym czasie, ten był już w Piotrkowie.
jacky   [16 luty 2013 at 08:38 AM]
1997, 86-100-01 58875 Vin. YV3R1A719VA003314
CZU-CZU   [11 marzec 2013 at 07:04 PM]
Numer taborowy potwierdzony - dzisiaj widziałem go na zachodnim. Wrócił do Płocka i ma już naniesione duże oznaczenie boczne PKS Płock i numer taborowy na drzwiach, brakuje mu tylko jeszcze Płock na ścianie przedniej. Zmiana w opisie.
macfiction   [11 marzec 2013 at 10:58 PM]
A już się przymierzałem, aby go do Innych wykopsać. Kapena #10899 wróciła z Mińska, może za #10946...

Komentarz 1 do 15 z 15
Strona: 1