 
            
            
        |  | PLIK 20/21 |  |  |  |  | 
| 
 | |||||
| 
 | 
| Infomacje o pliku | |
| Nazwa pliku: | DSC_8221.jpg | 
| Użytkownik / Album: | Melon / POCZEKALNIA KM | 
| Marka Typ: | Berkhof ProCity | 
| Data wykonania (DD.MM.RRRR): | 13.03.2014 | 
| Miejsce: | Zielonki-Wieś, ul. Białej Góry. | 
| Rozmiar pliku: | 230 KB | 
| Data dodania: | marzec 13, 2014 | 
| Wymiary: | 900 x 598 pikseli | 
| Wyświetleń: | 648 | 
| LINK DO ZDJĘCIA: | http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=13637 | 
| Ulubione: | Dodaj do ulubionych | 
| Komentarz 1 do 8 z 8 Strona: 1 | 
| 
 | |||
| 
                Ciekawy pojazd. Ciekawe jaka jest wygoda podrózowania nim, czy taka jak w kapenach czy lepsza? Dwie tablice z boku, ach ta Warszawa    | 
| 
 | |||
| 
                Nie umiem porównać z Kapeną. Jedzie się tym dziwnie. Silnik jest bardzo słaby i auto jeździ raczej powoli, jest bardzo nisko zawieszone. Wewnątrz jest trochę ciasnawo ale jak na tak mały autobus, to i tak przestronnie, a w pełni niska podłoga robi wrażenie.
             | 
| 
 | |||
| 
                To ma napęd Volkswagena?
             | 
| 
 | |||
| 
                Tak. To powstało w ten sposób, że do przedniej części normalnego małego VW Transportera (koła, maska, silnik, układ napędowy) dobudowano taką lekką budę, która wygląda i zachowuje się właściwie jak przyczepka.
             | 
| 
 | |||
| 
                Tak wyglądają zestawy VW T5 przysyłane do fabryki VDL: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/02/VW-T5xxxx.JPG
             | 
| 
 | |||
| 
                Te zastawy wyglądają komicznie   Ciekaw jestem trwałości nadwozia tego pojazdu. | 
| 
 | |||
| 
                Z pełnymi kabinami je dają i co cięcie jej potem? Bezsensu trochę. Jeżeli tak to faktycznie ten silnik za słaby na tak już sporą zabudowę, a jak dołożyć pełne napełnienie ...
             | 
| 
 | |||
| 
                Tych kabin się chyba nie tnie, tylko jakoś zdejmuje i pewnie sprzedaje na części. Jeżeli chodzi o trwałość i osiągi, to wystarczy pomyśleć dlaczego wielki odbiorca tych pojazdów, holenderski Connexxion, postanowił wyprzedać całą flotę zaledwie pięcioletnich autobusów, które zalały teraz rynek w Polsce (ale i w Bułgarii) w atrakcyjnej cenie    | 
| Komentarz 1 do 8 z 8 Strona: 1 |