Galeria Płockich Autobusów


Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe "Dąbie"

#2901 / Solaris Urbino 18

08.09.2013 - Szczecin, ul. Energetyków
Ciekawostką w szczecińskiej KM jest brak podziału na strefę miejską i podmiejską. Jeśli chodzi o bilety jednorazowe, obowiązują wyłącznie bilety czasowe (od 15 do 120 minut / 2-5 złotych). Są one ważne nie tylko na terenie miasta Szczecin, ale także w "strefie podmiejskiej" - do sąsiedniego miasta Police. Cena biletu zależy wyłącznie od czasu przejazdu. Natomiast bilety dobowe, miesięczne itp ważne są na terenie całej sieci komunikacyjnej.
M_awa_24409226560_n.jpg 3613_c14_jelczl100a_mzkpul_146_lpuu162_s.JPG 2901_13-09-08.jpg -_-_DSCN3052.JPG -_-_DSCN3060.JPG
Infomacje o pliku
Nazwa pliku:2901_13-09-08.jpg
Użytkownik / Album:Jarkie / POCZEKALNIA KM
Słowa kluczowe:Urbino18
Marka Typ:Solaris Urbino 18
Data wykonania (DD.MM.RRRR):08.09.2013
Miejsce:Szczecin, ul. Energetyków
Przewoźnik Placówka:Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe "Dąbie"
Rozmiar pliku:290 KB
Data dodania:październik 20, 2013
Wymiary:900 x 600 pikseli
Wyświetleń:363
LINK DO ZDJĘCIA:http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=13367
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 6 z 6
Strona: 1

plockibus   [październik 20, 2013 at 07:33 PM]
Ciekawe jaki jest udział tych gmin w finansowaniu komunikacji?
Jarkie   [październik 20, 2013 at 09:21 PM]
Z pewnością oba samorządy dogadują się w sprawie finansowania, czego niestety brakuje w innych miastach.
lunch   [październik 21, 2013 at 12:08 PM]
Nie wiem, czy to aż taka ciekawostka, bo z reguły tak jest przy taryfach czasowych. Dopiero w najnowszej warszawskiej pojawi się zróżnicowanie strefowe. Tak naprawdę jednak podejście do tego rodzaju biletów w Polsce jest (jak to zwykle w naszym kraju) dość dziwaczne. Na całym świecie idea biletu jest taka, że jest on przesiadkowy (by służył podróży z A do B), a ograniczenie czasowe ma jedynie zabezpieczyć przed nadużyciami, ale z reguły jest ono dość spore - 2,3 godziny. U nas większość miast zrozumiała z tego tyle, że kluczowy jest czas i w efekcie taryfa czasowa sprowadza się do biegania kontrolerów z zegarkami w ręku, tudzież kasowania biletów dopiero po włączeniu silnika. Ech...
plockibus   [październik 21, 2013 at 09:08 PM]
To mają być czasowe strefowe?
Jarkie   [październik 22, 2013 at 10:53 PM]
Patrząc na taryfę opłat w Warszawie, bilety czasowe obowiązują w 1 i 2 strefie. Natomiast w przypadku dobowego są inne bilety dla 1 strefy, a inne dla 1+2. Natomiast na szczecińskiej dobówce można jeździć zarówno po Szczecinie, jak też do Polic.
lunch   [październik 28, 2013 at 12:49 PM]
Tak, ale gdy 20 lat temu pojawiały się pierwsze w Polsce taryfy czasowe (Łódź, Gdańsk), to właśnie było niby oczywiste, że jak jest czasowy, to bez innych zastrzeżeń - że podmiejskie czy pospieszne, dlatego przekwalifikowywano linie. Potem pojawiały się różne wariacje, a taryfa warszawska A.D. 2014 będzie już zbliżona do tych zachodnich.

Komentarz 1 do 6 z 6
Strona: 1