PLIK 3/21 |
|
|||||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 2901_13-09-08.jpg |
Użytkownik / Album: | Jarkie / POCZEKALNIA KM |
Słowa kluczowe: | Urbino18 |
Marka Typ: | Solaris Urbino 18 |
Data wykonania (DD.MM.RRRR): | 08.09.2013 |
Miejsce: | Szczecin, ul. Energetyków |
Przewoźnik Placówka: | Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe "Dąbie" |
Rozmiar pliku: | 290 KB |
Data dodania: | październik 20, 2013 |
Wymiary: | 900 x 600 pikseli |
Wyświetleń: | 363 |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=13367 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 6 z 6 Strona: 1 |
|
|||
Ciekawe jaki jest udział tych gmin w finansowaniu komunikacji?
|
|
|||
Z pewnością oba samorządy dogadują się w sprawie finansowania, czego niestety brakuje w innych miastach.
|
|
|||
Nie wiem, czy to aż taka ciekawostka, bo z reguły tak jest przy taryfach czasowych. Dopiero w najnowszej warszawskiej pojawi się zróżnicowanie strefowe. Tak naprawdę jednak podejście do tego rodzaju biletów w Polsce jest (jak to zwykle w naszym kraju) dość dziwaczne. Na całym świecie idea biletu jest taka, że jest on przesiadkowy (by służył podróży z A do B), a ograniczenie czasowe ma jedynie zabezpieczyć przed nadużyciami, ale z reguły jest ono dość spore - 2,3 godziny. U nas większość miast zrozumiała z tego tyle, że kluczowy jest czas i w efekcie taryfa czasowa sprowadza się do biegania kontrolerów z zegarkami w ręku, tudzież kasowania biletów dopiero po włączeniu silnika. Ech...
|
|
|||
To mają być czasowe strefowe?
|
|
|||
Patrząc na taryfę opłat w Warszawie, bilety czasowe obowiązują w 1 i 2 strefie. Natomiast w przypadku dobowego są inne bilety dla 1 strefy, a inne dla 1+2. Natomiast na szczecińskiej dobówce można jeździć zarówno po Szczecinie, jak też do Polic.
|
|
|||
Tak, ale gdy 20 lat temu pojawiały się pierwsze w Polsce taryfy czasowe (Łódź, Gdańsk), to właśnie było niby oczywiste, że jak jest czasowy, to bez innych zastrzeżeń - że podmiejskie czy pospieszne, dlatego przekwalifikowywano linie. Potem pojawiały się różne wariacje, a taryfa warszawska A.D. 2014 będzie już zbliżona do tych zachodnich.
|
Komentarz 1 do 6 z 6 Strona: 1 |