PLIK 393/524 |
|
|||||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 91001_12-06-06.jpg |
Użytkownik / Album: | Jarkie / PKS Ostrołęka |
Słowa kluczowe: | PKS_Ostrołęka / PTostrow / Autosan / H9-35 |
Marka Typ: | Autosan H9-35 |
Data wykonania (DD.MM.RRRR): | 06.06.2012 |
Miejsce: | Stary Lubotyń, gm. Stary Lubotyń, pow. ostrowski. |
Przewoźnik Placówka: | PKS Ostrołęka, PT Ostrów Mazowiecka |
Rozmiar pliku: | 280 KB |
Data dodania: | lipiec 30, 2012 |
Wymiary: | 900 x 600 pikseli |
Wyświetleń: | 256 |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=11683 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 4 z 4 Strona: 1 |
|
|||
Przy takich rotacjach taboru sposób oznaczania pojazdów okazuje się być nieprzydatny, czy wręcz wprowadzający w błąd. Akurat ten H9-35 jest jeszcze z okresu przejściowego, ale myślę, że kilka takich autobusów by się znalazło...
|
|
|||
Chodzi tylko o fakt przenosin czy coś jeszcze? W temacie tasowania taborem, to ciesz się że nie mieszkasz w Suwałkach Wprawdzie teraz się to trochę unormowało, ale w pewnym okresie można było dostać zawrotu głowy
|
|
|||
Dobrym przykładem będzie Man #92113. Trafił do Ostrołęki na początek, więc dostał jako trzecią cyfrę jedynkę (jak dobrze pojmuję sposób oznaczania taboru w tej firmie), po przeniesieniu do Ostrowa numer się zdeaktualizował, bo ostrowskie pojazdy dostają trzecie dwójki. Najlepszy dowód na to, że w numer taborowy nie ma co "wkładać" za dużo informacji. Zresztą w tym miejscu warto przywołać praktyki z MZA Warszawa - wymianę nr tab. po przeniesieniu do innej zajezdni... Po co?
|
|
|||
Rozumiem o co chodzi. Takich jest w sumie więcej, #10104, #91101, #92113, #92310, #93121, #94107 i być może coś jeszcze. W miarę upływu lat, część autobusów z centrali będzie trafiać na PT i system z trzecią cyfrą będzie coraz bardziej błędny. Niemniej zmienianie numeru byłoby także wg mnie gorsze.
|
Komentarz 1 do 4 z 4 Strona: 1 |