Galeria Płockich Autobusów


PSP Ostrołęka

OKK 2854 / Jelcz PR110D Lux

22.05.2010 - Płock, parking przed strażnicą przy ul. Urodzajnej
Strażacy przyjechali pomóc w walce z powodzią.
23_12_2011-1.jpg -_NO8021L_P1110927bb.jpg OKK-2854.jpg Neoplan_Tourliner-Sindbad-FD1.jpg P1010695.jpg
Infomacje o pliku
Nazwa pliku:OKK-2854.jpg
Użytkownik / Album:plocman / Inne - pozostałe
Ocena (2 głosów):22222
Marka Typ:Jelcz PR110D Lux
Data wykonania (DD.MM.RRRR):22.05.2010
Miejsce:Płock, parking przed strażnicą przy ul. Urodzajnej
Przewoźnik Placówka:PSP Ostrołęka
Rozmiar pliku:295 KB
Data dodania:maj 22, 2010
Wymiary:800 x 534 pikseli
Wyświetleń:468
LINK DO ZDJĘCIA:http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=7807
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 8 z 8
Strona: 1

mirekmiras   [maj 22, 2010 at 06:01 PM]
Przepiękna PeeRka Puszczać oczko
macfiction   [maj 22, 2010 at 07:44 PM]
Zgadzam się z Mirkiem. Piękny PR110D-Lux. Takie już chyba tylko w Straży...
plocman   [maj 22, 2010 at 08:29 PM]
No wszystko git, ale jak rozpoznać PRkę od T120 lub D120? Coś mi się kojarzy, że T120 nie miały otwieranych okien...
mirekmiras   [maj 22, 2010 at 08:38 PM]
W większości pierwsze T120 produkowane w takim nadwoziu, jak PR miały uchylne okna, podobne do PR w standardzie, z tą różnicą, że przesuwna szybka była nieco większa. Niektóre T120 Komfort rzeczywiście nie miały uchylnych okien, ale tylko w przypadku montowania fabrycznego klimatyzatora. Ponadto T120 wewnątrz miały pełne półki, a nie siatkowe, oraz dywanikową wykładzinę. Bodajże po 1993 roku T120 otrzymał nową budę i sprawa była już prosta. Natomiast D120 to inaczej PR110D, ale z silnikiem nie mieleckim, lecz LIAZ-a i 5-cio biegową skrzynią Praga. Poznać ten model można po tym, że silnik LIAZ jest montowany poziomo i tylny ostatni rząd siedzeń jest usytuowany na tej samej wysokości, co pozostałe. W PeeRce z mieleckim silnikiem występuje on wyżej niż przednie siedzenia. D120 produkowany był do 1993 r, gdy nastąpiło zakończenie współpracy z LIAZ-em. Acha, i PR w wersji Lux zawsze miał szyby nieuchylne, gdyż montowane były nawiewy kanałowe, w przeciwieństwie do wersji Standard.
mirekmiras   [maj 22, 2010 at 10:09 PM]
Małe sprostowanie jeszcze. Mogło się zdarzyć, że w Peerkach Luxach były fabrycznie montowane jedno lub dwa okna uchylne duże, a la Autosan H9-20, ale nie było to regułą.
D-120   [maj 22, 2010 at 10:18 PM]
T120 i D120 miały siatkowe póki a pełne miały PR, chociaż znam wyjątki kiedy w PR były siatowe. Takie malutkie sprostowanie Puszczać oczko
mirekmiras   [maj 22, 2010 at 10:22 PM]
Zgadza się, omyłkowo odwrotnie napisałem Puszczać oczko Tomek, a orientujesz się, wszystkie Standardy miały siatkowe, czy były też kombinacje?
D-120   [maj 24, 2010 at 04:21 PM]
Standardy miały siatkowe półki. Z innymi sie nie spotkałem Puszczać oczko

Komentarz 1 do 8 z 8
Strona: 1