Galeria Płockich Autobusów


PKS Mrągowo

#11514 / MAN NM223

22.06.2011 - Mrągowo, ul. Skłodowskiej-Curie.
Obsługujące mrągowską KM Autosany H9-35 zostały w tym roku zastąpione przez Kapeny Urbanino oraz MAN-y NM223.
NMR 93KL
100.jpg 1005kat.jpg 11514_11-06-22.jpg 123~0.JPG 0131-Janowiec_Dolny_17_08_a.JPG
Infomacje o pliku
Użytkownik / Album:Jarkie / Ciekawostki taborowe KM
Słowa kluczowe:NM223
Rozmiar pliku:265 KB
Data dodania:11 sierpień 2011
Wymiary:800 x 533 pikseli
Wyświetleń:468
LINK DO ZDJĘCIA:http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=10174
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 14 z 14
Strona: 1

macfiction   [11 sierpień 2011 at 09:53 PM]
To zdjęcie pokazuje degrengoladę PKS Mrągowo... Cóż, pozostaje tylko wspominać piękne H9-35 oznakowane ze wszystkich stron, z dokładną informacją z czym ma się do czynienia. Poza tym, co to jest to 11 na początku? Ciężko jest oznaczyć pojazd z obowiązującymi zasadami przez wiele lat, tylko wszystko upraszczać, debilizować???? Bardzo mi szkoda, bo PKS Mrągowo to był jeden z moich ulubionych PKS-ów, zawsze miło było go podpatrywać przez dwa tygodnie wakacji...
empi   [12 sierpień 2011 at 08:47 AM]
Ej no, fajnie przecież - niska podłoga, przemalowana, wyświetlacze, numer taborowy. Gdzie tu degrengolada? Uśmiech
plockibus   [12 sierpień 2011 at 10:08 AM]
Ja tylko dodam, że MANy te były malowane i szykowane w PKS Płock Uśmiech
lunch   [12 sierpień 2011 at 10:52 PM]
A te H9 to wcześniej jeździły na zlecenie miasta, czy PKS sobie sam coś organizował i siłą rzeczy zdechło? Bo teraz to jest komunikacja miejska z prawdziwego zdarzenia. Zrobił im to oczywiście Marcin Gromadzki, z detalami włącznie. Operator narzeka, że mają kopię Gdyni, ale ja wreszcie na przystanku widzę autobusy zgodne z wymogami bezprzetargowymi, a na przystanku normalne rozkłady jazdy. Bo jak byłem 10 lat temu, to równie dobrze mogła tam wisieć instrukcja obsługi wiertarki i tyle samo bym z niej wywnioskował w kwestii kursowania autobusów.
macfiction   [13 sierpień 2011 at 08:03 PM]
Wiem tylko, że PKS przejął całą KM w 2004r... Empi: Ty masz na myśli sposób organizacji komunikacji w mieście, a ja podejście przewoźnika do swojego taboru. To zupełnie inne kwestie... Puszczać oczko
lunch   [14 sierpień 2011 at 10:39 PM]
Mi oczywiście też chodziło o organizację. A co do numeru - ja się na PKS-owskiej numeracji nie znam. Pewna osoba chciała zrobić porządek i nawiazać do dawnych zasad, że na początku rok zakupu i jak na moje oko (a nie znam się) jest dobrze. Choć ja na ich miejscu zupełnie inaczej bym się do tego zabrał i to w obrębie całej grupy. Zwłaszcza że tabor będzie płynny - jak choćby te merkavimy, które Wy tu umownie wpisujecie jako PKS Płock, a rejestracje dobitnie świadczą, że są własnścią centrali. Ale najpierw powinni stworzyć jakąś markę, barwy itd.
macfiction   [14 sierpień 2011 at 10:52 PM]
No właśnie nie jest dobrze, od oznaczania roku wprowadzenia do taboru jest pierwsza cyfra, w żadnym wypadku druga. Widać, laik są tym zajął i niestety ten laik ma dużą siłę sprawczą... Komu przeszkadzały stare numery????
A jak potraktować np. Kapeny w Mławie, które mają WuZety i jednocześnie są wpisane na stan?
macfiction   [14 sierpień 2011 at 10:58 PM]
Co do płockich Merkawimów, to od początku było wiadomo, że nie należą do PKS-u. W tym wypadku o przynależności do albumu nie decyduje prawo własności, a ostatnie aktualne posiadanie. W imię zaprowadzania porządku.
lunch   [15 sierpień 2011 at 09:45 AM]
Laik powiadasz? No na to wygląda, choć i tak lepiej to, niż jak pan Kazio kupuje i robi "01". Ale i tak ja bym to inaczej zrobił.
Co do albumów - tu to jeszcze małe piwo, zwłaszcza że znów jakieś zmiany się w przepisach szykują i nie będziemy mogli po rejestracjach odróżniać. Tak samo jak nie jesteśmy w stanie określić własności furmanek w leasingu.
Mławskie oczywiście też Mobilis, a że wpisane na stan? Może umowa dzierżawy itp.
Natomiast śmieszy mnie, że ktoś z uporem maniaka wpisuje je do PKSów na twb, gdzie przecież obowiązuje zasada kierowania się własnością.
plockibus   [15 sierpień 2011 at 04:51 PM]
No właśnie brak w tym wszystkim jakiś konsekwencji, bo Merkavimy przychodzą i są Mobiliisowe, z rejestracjami WZ, nagle przychodzą te małe MANy, kapeny, jedne są rejestrowane na lokalne tablice, drugie nie, wpisywane w stany normalnej ewidencji za to wszystkie. Tak to wygląda jakby złom to można im oddać, a to co nowsze i lepsze to nie to jest już nasze!?
macfiction   [15 sierpień 2011 at 04:57 PM]
Niestety brakuje trochę danych, aby zorientować się czy szare Merkawimy w Mrągowie zostały wpisane na stan czy nie. Kapena z 2009r. ma numer 90497, ten Man z kolei 11514. Czyli między nimi jest przerwa na 17 pojazdów. W między czasie nasprowadzano Kapeny różnej maści, ale czy są one w stanie wypełnić całość? W dodatku część ostatnich nabytków nie jest w ogóle zaopatrzona w numer, co dodatkowo komplikuje ustalanie stanu faktycznego...
lunch   [16 sierpień 2011 at 08:49 AM]
Pamiętaj, że to jest prywatna firma i nie będą przykładać wielkiej wagi do kwestii typu "wpisany na stan" itd. Kupiony, jeździ, działa. To i tak dobrze, że coś zaczynają z numerami kombinować, mogło być gorzej.
macfiction   [16 sierpień 2011 at 11:39 AM]
W 2009r. w Mrągowie już był Egged i jakoś można było wszystkie Kapeny właściwie oznaczyć. To samo w 2008r. z Solbusami. Psuć się zaczęło w 2010r., jak pojawiły się zielone Kapeny i Merkavimy.... Z kolei w 2011r. wyjechali mutanci numeracyjni.... Przyczyn nie szukałbym zatem w samym PKS Mrągowo.
lunch   [16 sierpień 2011 at 12:54 PM]
Przecież nie pisałem, że w samym PKS.

Komentarz 1 do 14 z 14
Strona: 1