Galeria Płockich Autobusów


MZA Warszawa, Zakład Eksploatacji Autobusów R-4 "Stalowa"

#5331 / Ikarus 280.37A

19.05.2013 r - Warszawa, Dworzec Centralny
Kolejna nocka dobiega końca, podobnie jak era Ikarusów, a w szczególności bizonów. Obecnie w ruchu pozostają: #5202 (pierwszy bizon w Warszawie), #5254, #5304, #5316, #5318, #5331, #5334, oraz #5410.
5317.jpg 5318-709_30_04.JPG 5331-Dworzec_Centralny_19_05.JPG 5410-ZEA-R-2_c.jpg 5411-N85_b.jpg
Infomacje o pliku
Nazwa pliku:5331-Dworzec_Centralny_19_05.JPG
Użytkownik / Album:Mr. Autosan / Warszawa
Słowa kluczowe:280.37 / MZA / Warszawa
Marka Typ:Ikarus 280.37A
Data wykonania (DD.MM.RRRR):19.05.2013 r
Miejsce:Warszawa, Dworzec Centralny
Przewoźnik Placówka:MZA Warszawa, Zakład Eksploatacji Autobusów R-4 "Stalowa"
Rozmiar pliku:265 KB
Data dodania:czerwiec 22, 2013
Wymiary:900 x 600 pikseli
Wyświetleń:284
LINK DO ZDJĘCIA:http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=12891
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 4 z 4
Strona: 1

plockibus   [czerwiec 23, 2013 at 06:42 PM]
Zostanie któryś na zabytek?
Mr. Autosan   [czerwiec 23, 2013 at 06:56 PM]
Prawdopodobnie tylko #5254 mający od nowości to samo malowanie. Osobiście wolałbym #5202 z silnikiem o mocy 310 KM, gdyż był to jeden z dwóch pierwszych bizonów dostarczonych w 1992 roku, które od reszty odróżniał właśnie silnik oraz malowanie, gdzie linia okien i drzwi nie była żółta, a biała przechodząca w srebrną barwę.
plockibus   [czerwiec 23, 2013 at 07:25 PM]
A pozostałe bizony nie miały 310 KM?
Mr. Autosan   [czerwiec 23, 2013 at 07:35 PM]
Nie, pozostałe miały silniki o mocy 244 KM, 250 KM i 270 KM w zależności od serii. #5202 oraz #5203 (odpowiednio ex-5250 i ex-5251) miały cały czas silniki MAN D2866TUH o mocy 310 KM.

Komentarz 1 do 4 z 4
Strona: 1