Galeria Płockich Autobusów


KMKM Warszawa

#8058 / Jelcz 043

18.05.2013 r - Warszawa, Plac Defilad
Międzymiastowy ogórek z KMKM Warszawa jak co roku wziął udział w paradzie zabytków.
70504-Pl_Defilad_18_05_b.JPG 70504-Pl_Defilad_18_05_a.JPG WJ_61Y-Pl_Defilad_18_05.JPG WJ32Y.jpg 3511-A_18_05_a.JPG
Infomacje o pliku
Nazwa pliku:WJ_61Y-Pl_Defilad_18_05.JPG
Użytkownik / Album:Mr. Autosan / Noc Muzeów (Warszawa) 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
Słowa kluczowe:Jelcz043 / Klub / Miłośników / Komunikacji / Miejskiej / Warszawa / 8058
Marka Typ:Jelcz 043
Data wykonania (DD.MM.RRRR):18.05.2013 r
Miejsce:Warszawa, Plac Defilad
Przewoźnik Placówka:KMKM Warszawa
Rozmiar pliku:296 KB
Data dodania:maj 22, 2013
Wymiary:900 x 600 pikseli
Wyświetleń:299
LINK DO ZDJĘCIA:http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=12698
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 8 z 8
Strona: 1

mirekmiras   [maj 22, 2013 at 05:24 PM]
To jest normalny Jelcz 043, podwozie i silnik Skoda 706. Nie wiem, czy wogóle zachował się jakikolwiek 044.
Mr. Autosan   [maj 22, 2013 at 08:05 PM]
Oś Raba i przednią pełną miały tylko 044.
mirekmiras   [maj 22, 2013 at 08:58 PM]
Tylko? To sobie poczytaj tu http://www.kmkm.waw.pl/index.php/tabor-zabytkowy/nasze-autobusy/104-jelcz-8058 w zakładce konstrukcja. Przede wszystkim Jelcz 044 to jest podwozie Jelcz II z mostem Raba, ale i silnikiem mieleckim SW680. Poza tym Jelcz 044 posiadały dwuobwodowy układ hamulcowy, a nie jednoobwodowy jak w 043. Hamulec pomocniczy zwany ręcznym w 044 był pneumatyczny, w 043 mechaniczny działający na wał napędowy. Ja jeździłem tym Jelczem, na bank ma silnik Skody, nie Jelcza, hamulec ręczny mechaniczny, nie pneumatyczny. Poza tym na stronie KMKM jest on oznaczony jako 043 i jest tam opisane, dlaczego ma tylny most i przednie felgi takie, a nie inne. Więc z łaski swojej nie rób jakiegoś nowego tworu, tylko podpisz wóz, jak należy.
Mr. Autosan   [maj 23, 2013 at 08:37 AM]
Dobra, już się tak nie oburzaj i nie pusz :>
mirekmiras   [maj 23, 2013 at 10:41 AM]
Nietrafiona uwaga. Popraw lepiej model prototypowej PeeRki, bo w dalszym ciągu jest błędnie podpisana.
Mr. Autosan   [maj 23, 2013 at 11:13 AM]
Dobra, daruj sobie. Jestem czepliwy, przekonałeś się nie raz i dalej swoje. Wszelkie uwagi kieruj na maila, bo już mi się dyskutować z Tobą nie chce.
mirekmiras   [maj 23, 2013 at 05:38 PM]
Tak, jak dalej swoje - podpisz tamten autobus zgodnie z jego rzeczywistą nazwą.
plockibus   [maj 24, 2013 at 09:30 PM]
Panowie, Panowie...

Komentarz 1 do 8 z 8
Strona: 1