PLIK 25/76 |
|
|||||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | Mercedes-Conecto-G---W2-265B-(01).jpg |
Użytkownik / Album: | mirekmiras / DTP 2005, 2006, 2008, 2009, 2010, 2011, 2014, 2016 |
Słowa kluczowe: | Mercedes |
Marka Typ: | Mercedes Conecto G |
Data wykonania (DD.MM.RRRR): | 18.09.2010 |
Miejsce: | Warszawa, Węzeł Młociny |
Przewoźnik Placówka: | EvoBus Polska |
Rozmiar pliku: | 238 KB |
Data dodania: | wrzesień 20, 2010 |
Wymiary: | 567 x 850 pikseli |
Wyświetleń: | 443 |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=8811 |
Ulubione: | Usuń z ulubionych |
Natomiast jeśli chodzi o metodę poszerzania przejścia - tak, wiadomo że ikarusy były najlepsze, ale nie o to chodzi, żeby aż tak się cofać. Zwracam uwagę, że solaris robi to bez większego problemu i jakoś się da (62 cm). Solbus zrobił takie samo, tedom miał 50 cm, ale kiedy chcieli startować w przetargu warszawskim z wymogiem 60 cm, to zmiana konstrukcji zajęła im dwa tygodnie. Gdy dzwoniłem do Van Hoola, powiedzieli mi, że mają 55, ale to dla nich... godzina roboty.