PLIK 12/14 |
|
|||||
|
Infomacje o pliku | |
Użytkownik / Album: | macfiction / Płock |
Rozmiar pliku: | 157 KB |
Data dodania: | 23 maj 2008 |
Wymiary: | 622 x 879 pikseli |
Wyświetleń: | 1336 |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=3674 |
Ulubione: | Usuń z ulubionych |
Komentarz 1 do 4 z 4 Strona: 1 |
|
|||
Jaka była różnica między h9-15 a h9-21
|
|
|||
H9-15 był krótszy, widać to na tym zdjęciu - okna z są 4 a nie 5, poza tym miał okno za tylnimi drzwiami i świetliki na dachu i chyba w H9-15 zdarzały się silniki bez turbodoładowania. To są te różnice, które ja znam a było pewnie więcej. Jak tak patrze to A09-09L konstrukcyjnie bliżej do H9-15 niż H9-20/21.
|
|
|||
Także H9-35, co widać dobitnie na przykładzie MZK Kutno... Zank rozpoznawczy tych starszych H9 - pierwsze okno w kształcie trapezu prostokątnego.
|
|
|||
Siedzenia też były inne.
|
Komentarz 1 do 4 z 4 Strona: 1 |