Galeria Płockich Autobusów


AE 7749-7 / MAZ 203

28.02.2009 - Płock, al. Jana Pawła II
autobus testowy
tester_scania2.jpg maz4.jpg maz6.jpg maz5.jpg smile_city.jpg
Infomacje o pliku
Nazwa pliku:maz6.jpg
Użytkownik / Album:plockibus / Inne
Słowa kluczowe:AE77497 / testowy
Marka Typ:MAZ 203
Data wykonania (DD.MM.RRRR):28.02.2009
Miejsce:Płock, al. Jana Pawła II
Rozmiar pliku:153 KB
Data dodania:luty 28, 2009
Wymiary:800 x 600 pikseli
Wyświetleń:765
LINK DO ZDJĘCIA:http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=5079
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 9 z 9
Strona: 1

B105   [luty 28, 2009 at 06:32 PM]
A mi sie MAZ podoba, oczywiscie ten wyrob trzeba oceniac troche innymi kryteriami niz np Solarisa, ciekawe tylko ile to pojezdzi??
plockibus   [luty 28, 2009 at 08:28 PM]
No ale skoro MAZ chce być na naszym rynku i konkurować, to czemu mamy oceniać go innymi kryteriami? Np. Jelcz miał jakieś ulgi? Solaris na rynek niemiecki podnosi jeszcze standardy! Podoba Ci się takie wykończenie, gdzie widać jakieś kleje czy sylikony? Niby tańszy, to już nie ważne jak zrobiony? Tak kiepsko wykończony nie był nawet Jelcz, a ostatnio nawet on używał materiałów już wysokiej jakości za bardzo konkurencyjną cenę. MAZ i Jelcz M121 są/był podobnym przedziale cenowym, ale wykończenie
plockibus   [luty 28, 2009 at 08:37 PM]
jednego a drugiego. No właśnie ile to pojeździ? Niby Maz produkowany jest na trudne warunki, ale wcale to nie musi oznaczać, że jakość jego produkcji dorównuje ilości jaką ich tam produkują, podobno po 5000 szt. rocznie i też czy wersji „203”? Jelcz kiedyś też produkował tysiącami, a jego jakość jaka była? Też montował zachodnie silnik, skrzynie i co z tego, jak buda zgniła po 10 latach. Skoro wykończenie wnętrza jest takie, to co może być tam gdzie tego nie widać? Kielce po roku eksploatacji LIAZów np.
plockibus   [luty 28, 2009 at 08:39 PM]
już chcą się ich pozbyć, bo są z nimi same problemy. Ciekawe jak szybko MAZów będą się pozbywać?
Pablo   [luty 28, 2009 at 09:04 PM]
Ja MAZ-owi źle nie życzę ale podejrzewam, że firmy które je kupią zatęsknią za tak krytykowanymi Jelczami
B105   [marzec 01, 2009 at 09:21 AM]
No tak, wszystko sie zgadza, tylko ze zestawiasz ze soba autobus niskowejsciowy z calkowicie niskopodlogowym, ktory teoretycznie powinien byc drozszy od tego pierwszego, tak wiec nadal MAZ pozostaje na uprzywilejowanej pozycji dla jego oceny. Sam wiesz jak zawsze lubilem Jelcza, oczywiscie firma jaka byla kazdy wie, ale jakby nie było byla polska, dawala prace polakom i w wiekszosci polskim poddostawca, niestety debilna mentalnosc polakow, spowodowala za firma upadła...Ktos zaraz powie, jak dawac
B105   [marzec 01, 2009 at 09:31 AM]
kredyt zaufania firmie, ktorej autobusy po 10 latach eksploatacji nadaja sie do NG, jadnak sam wiesz jaki ogromny postep jakosciowy jak na firme o tak ograiczonyc srodkach finansowych poczyniono na przestrzei ostatnich lat. Przykladem niech bedzie M181 i Tantus, niby ten sam autous, ale jednak wyeliminowano w nim wszystkie usterki M181.Poza tym, (wiem to z autopsji) taniej zawsze dwa razy naprawic Jelcza, niz raz np jakiegos Mana, roznice w cenach czesci sa OGRONME!!!Co do MAZa, mysle ze w obecnych ciezkich
B105   [marzec 01, 2009 at 09:35 AM]
czasach, autobus odniesie spory sukces w polsce, z eksploatacja, jest zbyt wczesnie zeby se wypowiadac. Poziom wykonczenia, kuleje strasznie, natomiast od strony technicznej, zastosowane podzespoły sa jak najbardzej ok, wiec moze nie bedzie tak zle, zagadka pozostaje tylko buda, jak zniesie trudne warunki eksploatacji?
czarekd85   [marzec 10, 2009 at 09:47 AM]
A oto jak się popisali specjaliści od tłumaczenia Puszczać oczko [przykład1, przykład2]

Komentarz 1 do 9 z 9
Strona: 1