PLIK 13/78 |
|
|||||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 541.jpg |
Użytkownik / Album: | plockibus / Ciekawostki |
Słowa kluczowe: | KM541 / grafika |
Marka Typ: | Jelcz M11 |
Rozmiar pliku: | 61 KB |
Data dodania: | listopad 08, 2007 |
Wymiary: | 534 x 403 pikseli |
Wyświetleń: | 1276 |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=2522 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 7 z 7 Strona: 1 |
|
|||
Oooo a takiej reklamy nie pamietam, no ale ile ja miałem przeciez wtedy lat Dobrze, ze chociaz kiedy reklam zaczeło przybywac zrezygnowano z umieszczania ich na przodzie(nie liczac wyjatków)
|
|
|||
Hmmm - dziwne, bo ja ją pamętam bardzo dobrze Oczywiście bez takich szczegółów w stylu czy miał napis z przodu czy nie
|
|
|||
Reklama Diory jak wynika z moich notatek pojawiła się 25.02.1992 i była coś ponad rok. Była taka na pewno i myślałem że będziesz (B105) ją pamiętał W sumie powinieneś Na 100% pamiętam, ze z tyłu był przez całą szerokość napis Diora, pamiętam ze kolor tego autobusu to był taki bardziej stalowy niż szary, ale ciężko to oddać w kolorach tu. I pamiętam, ze tym autobusem tak pomalowanym jechałem niedługo po uruchomieniu linii 26 z Podolszyc na Skarpe, gdzie autobus jechał jeszcze z Jachowicza pros
|
|
|||
to z Podolszyc w Dobrzyńską i na Skaprie miał pętle przy domkach jednorodzinnych. Był to też pierwszy i jedyny jak do tej pory autobus, który miał kompletne (bez herbu) oznaczenie (w kolorze białym!) nad drzwiami i kabiną kierowcy.
|
|
|||
W podobnym okresie (1990 chyba) w Częstochowie na granatowo zrobili M11 #1. Z tyłu dostał numer taborowy o wysokości od szyby aż do zderzaka. Ludzie nie wiedzieli co to jest i nie wsiadali, więc zrobili przód i tył normalnie na czerwono (był pionierem słynnych "zakładowych czół"). Zresztą, jak na numer 1 przystało - zawsze był pierwszy. Do reklamy, do zakładowego czoła, potem jeszcze dwukrotnie do nowych barw.
|
|
|||
to M11ki w Częstochowie numerowano od początku ze od #1?
|
|
|||
No tak. Toż mnie kiedyś sms-em pytałeś, jak u nas byłeś. Każdy typ miał swój zakres, M11 akurat od 1 do 59. Przejęły to po PR110, które tak szybko szły do kasacji, że w roku 1984 nie było już ani śladu po tych pierwszych z lat 70. (zresztą pierwsze Ikarusy 260 nie "pociagnęły" wiele dłużej). Teraz na przykład "najnowsze" ikarusy, te z Poznania, dostają numery po ostatnich berlietach (np. #157), a solowe mercedesy po poprzednich.
|
Komentarz 1 do 7 z 7 Strona: 1 |