PLIK 43/66 |
|
|||||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 679_4.jpg |
Użytkownik / Album: | czarekd85 / Jelcz M181MB/3 Tantus |
Słowa kluczowe: | KM679 / linia19 / JanaPawłaII / pętla / zlamany679 / zima / awaria |
Marka Typ: | Jelcz M181MB/3 Tantus |
Data wykonania (DD.MM.RRRR): | 02.12.2010 |
Miejsce: | Płock, pętla Mazura |
Rozmiar pliku: | 259 KB |
Data dodania: | grudzień 04, 2010 |
Wymiary: | 800 x 600 pikseli |
Wyświetleń: | 1071 |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=9314 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Natomiast wielu producentów na Zachodzie robiło pchacze o wiele wcześniej, niż pojawiły się niskie podłogi i nawet Ikarus ze swoją cudowną serią 435 się dostosował.
I ja chciałbym wiedzieć dlaczego, bo abstrahując od dyskusji o utrzymaniu dróg (która zawsze będzie bujaniem w obłokach), stwarza to wiele trudności, a tak naprawdę nie rozumiem korzyści.
W Warszawie jeszcze teraz zdarza się przy objazdach, że w zleceniu jest zakaz kierowania przegubowców innych niż Ikarus 280, z uwagi na ciasne skręty. Ciekawe co będzie, gdy ikarusów zabraknie.