Galeria Płockich Autobusów


EBS Public Transportation BV (grupa Mobilis)

#5017 / Scania CK230UB 4x2 LB

11.12.2011 - Amsterdam, centraal station (IJsei)
A któryś z tych ma spore szanse pojawić się na przykład w Przasnyszu
foto_1.jpg foto_2.jpg aIMG_1581_5017_125_4011_304_5027_118_4034_311.jpg Scania-Beulas-Aura-#55-(01)a.jpg Scania-Beulas-Aura-#58a.jpg
Infomacje o pliku
Nazwa pliku:aIMG_1581_5017_125_4011_304_5027_118_4034_311.jpg
Użytkownik / Album:lunch / Zagraniczne
Słowa kluczowe:Mobilis
Marka Typ:Scania CK230UB 4x2 LB
Data wykonania (DD.MM.RRRR):11.12.2011
Miejsce:Amsterdam, centraal station (IJsei)
Przewoźnik Placówka:EBS Public Transportation BV (grupa Mobilis)
Rozmiar pliku:210 KB
Data dodania:grudzień 19, 2011
Wymiary:900 x 600 pikseli
Wyświetleń:527
LINK DO ZDJĘCIA:http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=10688
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 12 z 12
Strona: 1

plockibus   [grudzień 19, 2011 at 09:35 AM]
W końcu wyprodukowane w Polsce Puszczać oczko
mirekmiras   [grudzień 19, 2011 at 12:27 PM]
Generalnie widziałbym jedno zadanie na taki pojazd, czyli kurs Przasnysz - Maków Maz. godz. 6.00, a szczególnie powrót z godz. 7.00, czyli kursy obsłługiwane przez L11/2 #90504. Tymczasem w Przasnyszu pojawiły się dwa nowe Irisbusy Crosswaye, narazie stoja na zajazdni bez tablic rej. Zdjęcie wkrótce.
macfiction   [grudzień 19, 2011 at 12:51 PM]
Do Płocka trafiły cztery takie (białe, wersja 10.6) Dodatkowo kolejne minimum cztery knypki. A do was jakieś knypki trafiły?
mirekmiras   [grudzień 19, 2011 at 12:56 PM]
Nie, zielonych narazie nie ma. A Croswaye chyba wszędzie będą jednakowe.
macfiction   [grudzień 19, 2011 at 01:02 PM]
Uwaga, bo w drugiej partii knypki są białe... Puszczać oczko Ale wreszcie coś nowego w Przasnyszu....
mirekmiras   [grudzień 19, 2011 at 01:04 PM]
A już przyszły gdzieś białe knypki prócz Płocka, czy dopiero planowane?
lunch   [grudzień 19, 2011 at 08:22 PM]
Mirku, a czemu Ty je właściwie utożsamiasz z L11? Może z zewnątrz wyglądają na miejskie, ale to są furmanki z miękkimi wysokimi siedzeniami, półkami na bagaże, podnóżkami, podłokietnikami i indywidualnym oświetleniem. Plus do tego niska podłoga w przedniej części, bo to jest w tamtych krajach standard już nawet na liniach międzymiastowych (np. Interlinery obsługiwane przez Connexxion autobusami Volvo 8700 LE).
Poszukam jakiegoś zdjęcia z wnętrzem, bo na twb jest tylko przegubowiec
http://www.phototrans.eu/14,521903,0.html
a on w pełni nie oddaje tematu. Wydawało mi się, że Patryk coś focił jeszcze w Słupsku.
mirekmiras   [grudzień 19, 2011 at 10:40 PM]
Myślałem, że to miejska wersja, stąd i pojemność pasażerska większa. Na kurs, który wspomniałem, L11 (fotele wysokie) nie daje rady, na część trasy wysyłana jest "ha-dziewiątka". Zemun miał co wieźć, ale w takiej sytuacji ta Scania też by sobie nie poradziła Puszczać oczko
lunch   [grudzień 20, 2011 at 09:06 AM]
mirekmiras   [grudzień 20, 2011 at 09:37 AM]
O, to byłoby chyba dobre. Rafał, znasz układ siedzeń, ilość miejsc siedzących/stojących?
lunch   [grudzień 20, 2011 at 11:16 AM]
Za czasów Arrivy siedzących było 58, teraz jest chyba mniej, bo w wymogach R-NET-u było więcej miejsca na nogi. Dlatego nie udało mi się przeforsować podwójnych drugich drzwi. Gdzieś mam jeszcze fotkę wnętrza przyczepy, to zarzucę. Plus to, co linkowałem wyżej.
lunch   [styczeń 04, 2012 at 12:50 PM]
O tu są zdjęcia wnętrz:
Siedzenia w przegubie(typowe dla omnilinków):
http://www.busfoto.nl/foto/displayimage.php?album=998&pos=9
a tu widoczne bagażniki:
http://www.busfoto.nl/foto/displayimage.php?album=991&pos=8

Komentarz 1 do 12 z 12
Strona: 1