Galeria Płockich Autobusów


#718 / Jelcz 120M/3

05.11.2010 -
ex. #370 MZK Piła
Na chwile obecną gotowe są: ten czyli ex#370 oraz ex#371, oba z 2002r. - są to najmłodsze 120M jakie eksploatował pilski przewoźnik.
Malowane są ex#369 również z 2002r. oraz o rok starszy ex#368. Piąty czeka na swoją kolej :-)
P1010272.JPG P1010263~0.JPG 100_0422.JPG 100_0421.JPG Clipboard01.jpg
Infomacje o pliku
Nazwa pliku:100_0422.JPG
Użytkownik / Album:B105 / Ciekawostki
Słowa kluczowe:KM718
Marka Typ:Jelcz 120M/3
Data wykonania (DD.MM.RRRR):05.11.2010
Rozmiar pliku:164 KB
Data dodania:listopad 06, 2010
Wymiary:800 x 599 pikseli
Wyświetleń:1072
LINK DO ZDJĘCIA:http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=9161
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 18 z 18
Strona: 1

plocman   [listopad 06, 2010 at 09:56 AM]
Brawa za ten zakup! Przepraw na #718-#722 Puszczać oczko
B105   [listopad 06, 2010 at 10:29 AM]
Zszokowany A to było jakos inaczej ponumerowane? Jesli tak, to juz jakis anioł stróż poprawił Śmiech
czarekd85   [listopad 06, 2010 at 10:31 AM]
Poprawił, poprawił Puszczać oczko Było #717-722
wiechu   [listopad 06, 2010 at 03:18 PM]
Nareszcie jakies porządne autobusy przyjadą do Płocka a nie tylko te ledwo zipiące SrU i stare, zdezelowane MAN-y... Uśmiech Kierowcy też na pewno będą zadowoleni bo jest duża, ciepła kabinka. Czy ten autobus ma wszystkie wejścia wysokopodłogowe?
B105   [listopad 06, 2010 at 04:39 PM]
@wiechu, technicznie autobus nie różni sie od naszych Jelczy 120M, za sprawą wklejanych okien, najbardziej zbliżone do niego sa nasze #627-9.
Takze procz sciany przedniej zaadaptowanej z 121M, oraz pomijajac niuanse wynikajace z modernizacji, czy wyposażenia, Pilskie Jelcze, to taka sama 120tka, jakich wiele w KM Płock.
Jelcz 120M, nie jest pojazdem wysokopodłogowym, tylko sredniopodłogowym i zaliczany jest do tej samej klasy autobusów co MB Conecto, eksploatowane przez KM Płock.
macfiction   [listopad 06, 2010 at 09:07 PM]
Ile łącznie mamy kupionych autobusów w 2010r.?
czarekd85   [listopad 06, 2010 at 10:25 PM]
Razem z tymi Jelczami będzie 14 sztuk.
wiechu   [listopad 07, 2010 at 09:07 AM]
Ile skasowanych ?
czarekd85   [listopad 07, 2010 at 11:11 AM]
W tym roku do tej pory skasowano 7 autobusów. Doliczając #624 i #635 będzie 9 szt.
macfiction   [listopad 07, 2010 at 12:41 PM]
W tym tempie, to za życia człowiek doczeka numeru #1000 bez zmiany systemu numerowania, co jeszcze 10 lat temu takie oczywiste nie było...
czarekd85   [listopad 07, 2010 at 12:48 PM]
O ile wcześniej nie zbudują tramwaju (oby nie!) i nie zmarginalizują roli autobusów...
wiechu   [listopad 07, 2010 at 05:21 PM]
Czarek a doliczymy jeszcze wozy, które stoją? Czyli #577 (ponad rok!), #662, #565#614#615 (to już chyba kasacja), #630....
plockibus   [listopad 07, 2010 at 06:06 PM]
Ale wstyd! I to na cały kraj :/ Pocieszające tylko trochę jest, że to inne, nieco nowsze egzemplarze niż myślałem. Nawet kasowniki zostały!
Czy Jelcze M120 na pewno są średniopodłogowe? Podłoga wznosi się przez cały pojazd osiągając z tyłu wysoki pułap?
Tempo zakupów od 2006r. od momentu gdy zaczęto kupować używane autobusy bardzo wzrosło. Od tego roku do dziś KM kupiła łącznie 57 autobusów, w tym 3 turystyczne. Z tymi Jelczami będą 62szt. Czyli praktycznie połowa całego taboru! Smutne jest niestety to, że w tej liczbie jedynie 22szt czyli 1/3! były kupione jako nowe.
Ale 577, 662, 630, 614-5 i 565 są ciągle na stanie...nie można ich nigdzie doliczać jeszcze!
czarekd85   [listopad 07, 2010 at 06:11 PM]
No dokładnie - wiechu, wymienione autobusy są fizycznie na stanie, więc takie doliczanie jest bez sensu.
lunch   [listopad 08, 2010 at 09:55 AM]
Niech mi szlaban spodnie rozwali! No fakt, że wstyd. W 2010 roku kupować autobusy wysokopodłogowe! To są właśnie efekty utrzymywania modelu komunikacji opartego na monopolu spółki komunalnej. Częstochowa rok temu też kupiła ikarusy z Poznania, choć można rzec, że mieli na to rozsądne uzasadnienie. Ale już zakup przez oba nasze miasta mercedesów conecto był skandalem.
@Czarek: Teoretycznie w normalnych miastach budowa tramwaju niekoniecznie oznacza marginalizację autobusów, lecz przeniesienie ich do roli dowozówek z dzielnic peryferyjnych, gmin, z którymi można zawierać porozumienia. No tak...
wiechu   [listopad 08, 2010 at 09:22 PM]
...ale patrząc na nasze władzę myślicie, że autobusy byłyby dopasowane do tramwaju ? Chodzi mi o rozkład....
czarekd85   [listopad 08, 2010 at 11:10 PM]
Ale jakby na to nie patrzeć, w przypadku powstania linii tramwajowej autobusy poszłyby trochę w odstawkę. Ewentualne kilka linii peryferyjnych więcej nie zastąpi np. linii 3, 19 czy 22. Ilość wymaganego taboru siłą rzeczy by się zmniejszyła.
lunch   [listopad 09, 2010 at 09:04 AM]
No wiesz, nie można tracić nadziei, że w tym kraju kiedyś będzie normalnie. PKS-y pozdychają, gminy zaczną organizować normalny transport, a nie parodię z trzema kursami na dzień, na przewoźniików będą przetargi. Ale ja już chyba nie dożyję... Choć w Warszawie bardzo szybko się to rozwinęło. Teraz na przykład dobrze dzieje się w Poznaniu.
Wystarczyło zdjąć z bark MPK rolę organizatora-monopolisty.

Komentarz 1 do 18 z 18
Strona: 1