PLIK 54/78 |
|
|||||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | P1010246.JPG |
Użytkownik / Album: | B105 / Ciekawostki |
Ocena (3 głosów): | |
Słowa kluczowe: | KM707 / fabryka |
Marka Typ: | Solaris Urbino III 18 |
Data wykonania (DD.MM.RRRR): | 23.09.2009 |
Miejsce: | Fabryka Solaris Bus & Coach |
Rozmiar pliku: | 163 KB |
Data dodania: | wrzesień 23, 2009 |
Wymiary: | 800 x 600 pikseli |
Wyświetleń: | 1291 |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=6137 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 20 z 20 Strona: 1 |
|
|||
super, piękny! Gratuluję Wam i ubolewam nad tym, że Radom stawia na nowe solówki i używane przeguby
|
|
|||
Taki młody i już się "zbananił"
|
|
|||
W a wczym on jest lepszy chociażby od #678 ? Tym że szarpie jak skurczysyn tak jak wszystkie Solarisy ? Kładzie się na wszystkie strony ? I trzeba mięć niezłe mięśnie zeby przy jeździe SU utrzymać się rurki ?
|
|
|||
Kilka istotniejszych różnic się znajdzie. Piekny jest!
|
|
|||
wiechu, nie przesadzaj. Trochę się nimi wyjeździłem. To jeden z lepszych 18-to metrowych autobusów jeżdżących w Polsce. No może tylko ustępować MANowi Lionowi i to też nie jestem pewien.
|
|
|||
Czy ja dobrze widzę? 4 drzwi?! Hurra!!!!!
|
|
|||
Tak, dobrze widzisz Piękny jest! Z przyjemnością zakładam nowy album! Dzięki Ci Bartek za te zdjęcia!
|
|
|||
Ja nie mówie że on jest brzydki tylko szarpie szarpie i szarpie. Retardem w pedale jest tak czuły że... masakra... trzeba tym pojeździ pare godzin żeby się przyzwyczaić .
|
|
|||
Ja tu czegoś nie rozumiem... Czy ten autobus już jeździ w KM czy jest jeszcze w fabryce?
|
|
|||
Jeśi to zdjęcie zostało wykonane wczoraj w Bolechowie, to wytłumacz mi, może jestem taki tępy,jak możliwe jest, aby jeździł dziś po Płocku?
|
|
|||
Plocman, myślę, że tępy nie jesteś, ale czegoś nie dostrzegłeś ) Moje pytanie padło od kątem wypowiedzi wiecha, który wydaje nieprzychylne opinie o tym Solarasie i do dokładnie o tym egzemplarzu. Zaciekawiło mnie, skąd on wie, że ten autobus szarpie, że kładzie się na boki, że ma retarder w pedale... Taki retarder to jakaś nowość? Albo nie jestem na czasie, abo komuś coś się pomyliło...
|
|
|||
Wam to trzeba jak dzieciom tłumaczyć ? ! SU III to najwieksze szarpaki jakie sa! Wystarczy pojeździć króciakami. Mirek czy ja gdzieś napisałem że retarder w pedale to nowość ? Tylko że jest czuły w SU jak....masakra! i O! ledwo dotchniesz pedał a pasażerowie już na szybie przedniej.. Pokaż mi SU z KM Płock. który nie "pływa" na boki ? Przejdź się w nocy..czy około 11 jak pozjeżdżają kierowcy z wahadeł czy dwuzmiennych i zobacz czy jakiś SU, nie licząc #703-#706 bo one to jeszcze gdzieś z roczek i tak będą miały, który nie "leży" na jakimś boku. Wymieniać Ci po kolei jaki SU na jakiem boku leży? #636 cały poszedł w dół. #637 się kładzie raz na prawo raz na lewo. #638 leży na prawej, #639 leży z tyłu #640 też się kładzie #641 kładzie się na lewo #642 nie jeździ #643... dawno go nie widziałem jak stał to nie wiem #644 nie jeździ #645 na lewo się kładzie, czasem na prawo zależy z którego zaworu powietrze leci. #647dawno go nie widziałem to nie wiem. #648 to w ogóle jest złom i leży cały. Chyba najgorszy SU w firmie. #680-683 jeszcze nie leżą bez powietrza ale już po zakrętach się nie podnoszą, wyświetlacze kaput, amortyzatory, wachacze, #695, 696 to samo. SU nie są na polskie drogi! One są za delikatne. Ciekawe czy jakiś SU wytrzyma tyle co twardy Jelcz czy Ikarus. KM kupuje SU bo są najtańsze..
|
|
|||
Jakby KM sugerował się ceną, to zakochałbyś się w LA3-ach...
|
|
|||
Nie no bez przesady . . . Ale mogli juz wybrać te SCANIE. .
|
|
|||
Wiechu, po pierwsze to ja zapytałem, czy retarder w pedale to nowość. Po drugie powininś widzieć, że retarderem, czy to w autobusie czy w ciężarówce steruje się dźwignią ręczną umieszczoną na desce rozdzielczej a nie pedałem. No chyba że nagle w SU zaczęli montować pedały do retardera... albo nie wiesz co to jest retarder. Nie przesadzaj też z jego czułością. bo w żadnym pojeździe on tak nie działa, jak mówisz. To poprostu niemożliwe. Nie wiem, czy płockie SU leżą czy nie, wraszawskie nie leżą, nie trzęsą, nie szarpią. Może w Płocku są tylko takie? Jeśli powietrze schodzi - wymienia się najczęściej poduszkę. Zadna wieczna nie jest. To samo wyświetlacze. Mechanikom się nie chce robić i tyle. Albo KM nie ma pieniędzy na bieżące naprawy. Ikarus zgadza się, wytrzyma dużo. Ale niestety nie Jelcz. Widzę to nieomal na codzień. Co do Scanii, opinie też są podzielone. Pamietaj, że są one montowane w Słupsku i różne niedociągnięcia się zdarzają
|
|
|||
Mirek, retarder w pedale się automatycznie włącza (przynajmniej w naszych), więc retarder w pedale jest. Nawet w 120MM/2 jest.
|
|
|||
No jesli tak, to mogą być dwie przyczyny - albo kierowca za mono wciska pedał, albo też jest zła regulacja układu sterującego. prawidłowo działający retarder nie ma prawa szrpać i musi działać płynnie. Kwestia diagnostyki elektronicznej. Ostre szarpanie przy hamowaniu może być też przyczyną złej regulacji pneumatyki hamulców. Faktycznie wtedy jak mówi wiechu, przy dlikatnym dotknięciu pedłau pojazd zbyt gwałtownie hamuje. Ale to tylko kwestia regulacji, nic więcej. Aha, jeszcze nieco umięjętności i chęci mechanika...
|
|
|||
No właśnie, retardem w pedale to jest od zawsze, wyłacza się go guzikiem na pulpicie, lecz wtedy grzeją się hamulce, a retarter w rączce to dodatek. Przy drobnym zjechaniu..3 mm pedalem hamulca w dół o ułamek miliardowej Niutona (wiem że sie pisze Newtona) to ludzie lecą... jest takie szarpniecie. Nie porównuj W-wy do Płocka. Nie jeździłeś SU III w Płocku to się nie wypowiadaj. Proste?
|
|
|||
ale ja jeździłem i wcale tak źle i inaczej jak w Wawie się nie jeździ! i proszę trochę grzeczniejszym tonem się wypowiadać!!
|
|
|||
Wiechu teraz, to sam sobie zaprzeczasz.
|
Komentarz 1 do 20 z 20 Strona: 1 |