Galeria Płockich Autobusów


PKS Bydgoszcz

#B140 / Autosan A1212C EuroLider

04.01.2012 - Warszawa Zachodnia
Jeden z czterech Euroliderów w bydgoskim PKSie (wg TWB). Wygląda na jakąś ubogą wersję (chyba nie ma klimatyzacji).
Przyznam się, że mnie ten autobus nie zachwyca, Eurolidery kupione przez Veolię zdecydowanie lepiej się prezentują.
Kurs Warszawa - Bydgoszcz, godz. 14.20
Nr rej. CB 9459U
0688_setras315nf_pksbyd_b134_cb5704u_s.JPG --__B139_2012_06_26_aax.JPG -_B140_2012_01_04_.JPG Setra_B145.jpg -_P1380627B.jpg
Infomacje o pliku
Użytkownik / Album:CZU-CZU / PKS Bydgoszcz
Słowa kluczowe:PKS_Bydgoszcz / #B140
Rozmiar pliku:107 KB
Data dodania:05 styczeń 2012
Wymiary:801 x 601 pikseli
Wyświetleń:860
LINK DO ZDJĘCIA:http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=10716
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 6 z 6
Strona: 1

Adam Kilian   [09 styczeń 2012 at 07:29 PM]
Marny wóz jak na ta trasę. Żal patrzeć.
Adam Kilian   [09 styczeń 2012 at 07:43 PM]
Zastanawiam się też co sie dzieje ze wszystkimi wysokimi pokładami? Z Kursów dalekobieżnych pozostał im tylko Białystok - Szczecin, jeden Kołobrzeg i 2 Warszawy. Nie ma Elbląga, Poznania, Wrocławia, Łodzi. A z wozów mamy: 3 Siderale, 3 Irizary PB, 3 stare Irizary, 2 x Volvo 9700, 2 x Volvo 7450, 4 x Volvo 7250 (to się pewnie boją już wysyłać) i od bidy Crosway.
Adam Kilian   [09 styczeń 2012 at 08:12 PM]
No tak ważne ze nie wieje i nie pada na głowę.
macfiction   [10 styczeń 2012 at 08:25 PM]
Zgadzam się z Tobą, iż na przestrzeni ostatnich, powiedzmy 5 lat, marka "Komfort Bus" uległa deprecjacji. Zarówno w wydaniu PKS Bydgoszcz, jak i PKS Płock. Nie wiem jakie przyczyną są takiego stanu rzeczy są w Bydgoszczy, natomiast w Płocku zdecydowały o tym względy głównie finansowe... Ale druga strona medalu jest też taka, iż w tym czasie okazało się, że wymagania pasażerów nie są wcale takie wysokie, skoro są w stanie odbywać podróż w charakterze zapuszkowanej sardynki zamiast w wygodniejszym i bezpieczniejszym autobusie, zyskując całe 2 złote... Patrząc przez ten pryzmat mam dużo bardziej liberalny stosunek do obsady taborowej, co oczywiście nie oznacza, że akceptuję na tych trasach Many drugiej generacji...
Taki PKS Bydgoszcz nie jest w stanie rywalizować z Polskim Busem, nawet nie ma co porównywać tych firm, bo ze względów finansowych PKS nie jest w stanie podjąć walki. Zresztą patrząc na trasę obu przewoźników ciężko oprzeć się wrażeniu, że PB koncentruję się na obsłudze klientów z Warszawy i Bydgoszczy, a PKS Bydgoszcz z Dobrzynia nad Wisłą i Wyszogrodu, i oto mam dużo większe pretensje...
plockibus   [10 styczeń 2012 at 09:03 PM]
Przyczyna jest bardzo prosta...upadek konkurencji czyli Polskiego Expressu np. Komfortbus powstał w 2000r. na fali rozrastającego się sukcesu PEXu. A dziś konkurencja to tylko busiarze, do których PKSy zaczynają równać, bo nie są w stanie (nie potrafią) inaczej. A pasażer....czy ktoś w tym wszystkim o nim myśli? nie wspominając o jakimś komforcie usługi?
lunch   [17 styczeń 2012 at 07:46 AM]
Wygląda jak zerżnięty z citei. Dziwne, bo Autosan, w odróżnieniu od Jelcza, czasem potrafił zaprojektować coś własnego.

Komentarz 1 do 6 z 6
Strona: 1