Galeria Płockich Autobusów


PKS Ostrołęka, PT Ostrów Mazowiecka

#91001 / Autosan H9-35

06.06.2012 - Stary Lubotyń, gm. Stary Lubotyń, pow. ostrowski.
Kurs Rząśnik Lubotyński - Ostrów Mazowiecka przez Koskowo, Stary Lubotyń, Kosewo o 14:30.
Kolejny autobus oddelegowany do PT.
Natomiast sam Lubotyń nie jest dużą wioską, ale z siedzibą gminy i nieco dróg się tu krzyżuje. Jednak żadnego drogowskazu nie znajdziemy... Widocznie wychodzi się tu z założenia, że nikt przyjezdny się nie pojawi ;)
WO 14964
91001_10-08-18.jpg 91001_10-09-10.jpg 91001_12-06-06.jpg 91001-ul_St_J_Kosy_16_06.JPG 91001_13-06-18.jpg
Infomacje o pliku
Użytkownik / Album:Jarkie / PKS Ostrołęka
Słowa kluczowe:PKS_Ostrołęka / PTostrow / Autosan / H9-35
Rozmiar pliku:280 KB
Data dodania:30 lipiec 2012
Wymiary:900 x 600 pikseli
Wyświetleń:244
LINK DO ZDJĘCIA:http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=11683
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 4 z 4
Strona: 1

macfiction   [30 lipiec 2012 at 10:33 AM]
Przy takich rotacjach taboru sposób oznaczania pojazdów okazuje się być nieprzydatny, czy wręcz wprowadzający w błąd. Akurat ten H9-35 jest jeszcze z okresu przejściowego, ale myślę, że kilka takich autobusów by się znalazło...
Jarkie   [30 lipiec 2012 at 07:20 PM]
Chodzi tylko o fakt przenosin czy coś jeszcze? W temacie tasowania taborem, to ciesz się że nie mieszkasz w Suwałkach Uśmiech Wprawdzie teraz się to trochę unormowało, ale w pewnym okresie można było dostać zawrotu głowy Puszczać oczko
macfiction   [31 lipiec 2012 at 08:33 AM]
Dobrym przykładem będzie Man #92113. Trafił do Ostrołęki na początek, więc dostał jako trzecią cyfrę jedynkę (jak dobrze pojmuję sposób oznaczania taboru w tej firmie), po przeniesieniu do Ostrowa numer się zdeaktualizował, bo ostrowskie pojazdy dostają trzecie dwójki. Najlepszy dowód na to, że w numer taborowy nie ma co "wkładać" za dużo informacji. Zresztą w tym miejscu warto przywołać praktyki z MZA Warszawa - wymianę nr tab. po przeniesieniu do innej zajezdni... Po co?
Jarkie   [01 sierpień 2012 at 05:00 PM]
Rozumiem o co chodzi. Takich jest w sumie więcej, #10104, #91101, #92113, #92310, #93121, #94107 i być może coś jeszcze. W miarę upływu lat, część autobusów z centrali będzie trafiać na PT i system z trzecią cyfrą będzie coraz bardziej błędny. Niemniej zmienianie numeru byłoby także wg mnie gorsze.

Komentarz 1 do 4 z 4
Strona: 1