Galeria Płockich Autobusów


MZK Kutno

#244 / Jelcz M101I/4 Salus

21.08.2009r. - Kutno, ul. Kardynała Wyszyńskiego
Zgrabna sylwetka - zawsze mocna strona Jelcza, w każdym razie na pewno w zestawieniu z wyrobami marki Autosan...
244.jpg 244a.jpg 244.jpg salus.jpg 245.jpg
Infomacje o pliku
Użytkownik / Album:macfiction / Kutno (do 07.2010)
Ocena (1 głosów):11111
Słowa kluczowe:MZKkutno / MZKkutnoex244 / Salus
Rozmiar pliku:163 KB
Data dodania:08 wrzesień 2009
Wymiary:800 x 601 pikseli
Wyświetleń:509
LINK DO ZDJĘCIA:http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=5936
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 5 z 5
Strona: 1

mirekmiras   [08 wrzesień 2009 at 09:38 AM]
No wiesz, w tych latach Autosan nie produkował miejskich, był wyraźny podział między te dwie fabryki na rodzaje autobusów, w ramach Zasada Group. Co do wcześniejszych lat, to bym polemizował Puszczać oczko
B105   [08 wrzesień 2009 at 03:55 PM]
No nie wiem, ja mam/miałem zupełmnie odwrotne odczucia. Mimo ogromnej sympatii do Jelcza, uważam , ze to Autosan był producentem bardziej elastycznym i szybciej reagował na nowe trendy w stylistyce swoich produktów, chociaz do ideał było rowniez daleko. Wezmy na przykład rownanie linii okien. W M121 jakos sie to udało, ale juz Tantus sie nie doczekał, choc otrzymałem takie zapewnienia, ze jak beda z silnikami EURO4 to linie wyrównaja
B105   [08 wrzesień 2009 at 03:56 PM]
Niestey fabryke zlikwidowano i modernizacji sie nie doczelismy...
mirekmiras   [08 wrzesień 2009 at 06:21 PM]
Niezupełnie zlikwidowano, zakończyli tylko produkcję autobusów... Natomiast Autosan myśli o wprowadzeniu do produkcji pierwszego 18-metrowego przegubowca Puszczać oczko
macfiction   [08 wrzesień 2009 at 08:02 PM]
Ja bym powiedział, że ani jedni ani drudzy nie byli/ nie są elastyczni... Taki H9 produkowano czy dalej się produkuje (tu krążą różne wersje) od prawie 40 lat. Podobnie Jelcz, tak naprawdę od PeeRy to się niewiele różni ( w stylistyce)...

Komentarz 1 do 5 z 5
Strona: 1