PLIK 580/679 |
|
|||||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | DSC06849.JPG |
Użytkownik / Album: | mickam / PKS Mława |
Słowa kluczowe: | PKS_Mława / Mobilis / Scania |
Marka Typ: | Scania TK440EB Touring HD 6x2 |
Data wykonania (DD.MM.RRRR): | 23.02.2017 |
Miejsce: | Warszawa d.a. Zachodni |
Przewoźnik Placówka: | PKS Mława * |
Rozmiar pliku: | 85 KB |
Data dodania: | luty 24, 2017 |
Wymiary: | 900 x 675 pikseli |
Wyświetleń: | 552 |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=15305 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 11 z 11 Strona: 1 |
|
|||
Warto też dodać, że w tym samym czasie skrócony zostanie kurs 06:15 Warszawa - Olsztyn do Mławy. Ponadto wiele innych kursów (ok. 200 do tej pory) zostanie zawieszonych od 01.03 niemal w każdym oddziale. Jest również niepotwierdzona informacja, że do wakacji zlikwidowane zostaną kursy PKS Bartoszyce do Warszawy. Jednym słowem Mobilis zwija się w coraz szybszym tempie, a pomysłu na rozwój brak.
|
|
|||
Niestety tak to kiepsko wygląda
|
|
|||
A wiele gmin i powiatów w tym płocki dalej szczęśliwe czekają. A ustawa wprowadzająca zmiany, które mogą to może zatrzymać została odsunięta znów o rok.
|
|
|||
Zgadzam się z Tobą ile można to odwlekać. Widocznie cześć tras jest nie rentownych dlatego Mobilis likwiduje. Nie można wkoło dokładać do czegoś co nie przynosi zysków. Mam żal do nich, że po przejęciu PKSów nie zreformowali siatki połączeń i głównie poprzestali na tym co mieli. Uważam również, że pewne działania inwestycyjne zaniechali i dlaczego nie wprowadzili ich wcześniej.
|
|
|||
Myśleli, że jak przejeli jedne z lepszych PKS-ów to złapali Pana Boga za nogi?
|
|
|||
Mobilis po przejęciu PKS-ów popełnił mnóstwo podstawowych błędów strategiczno-organizacyjnych działając czasami jakby kompletnie nie rozumieli rynku transportowego w Polsce. Zupełnie nietrafiony pomysł uruchomienia linii Mobilis Express Mława-Olsztyn, gdzie przez pół roku na niektórych kursach wożono powietrze; zawieszanie wieloletnich kursów dalekobieżnych i wznawianie ich po 2-3 miesiącach (np. Bartoszyce-Warszawa, Ostróda-Gdańsk, Warszawa-Olsztyn); brak dostosowania taboru do...
|
|
|||
...potrzeb; przegrana z busiarzami na bartoszyckich express-ach i tak można by wymieniać właściwie bez końca. Aż dziwne, że spółka matka z Izraela na takie rzeczy pozwala, chyba że jest to działanie celowe. Ciekawa jest też sprawa zakupu nowego taboru, który miał być nabyty w ramach pakietu inwestycyjnego (100 mln zł), a w zasadzie jest spłacany z budżetów spółek PKS.
|
|
|||
Odnośnie nierentownych kursów pełna zgoda, ale też nie może być tak, że państwo/samorząd, a tak naprawdę my podatnicy będziemy dopłacać do kursów, którymi podróżuje 5 osób 40 osobowym autobusem, bo to się nazywa niegospodarność.
|
|
|||
Uważam też, że źle, że Mobilis zaniechał inwestycji w tabor nawet w ten używany. Taka Arriva rokrocznie wymienia kilkadziesiąt autobusów, wykonywała remonty i przebudowy tych starszych, a Mobilis nie. Dziwię się, że tak późno rozpoczęli próby rewitalizacji dworców np. w Ciechanowie czy planowany projekt w Pułtusku.
|
|
|||
Tak, szczególnie tabor przeznaczony na linie lokalne. W sumie to mieli zamiar coś kupić, bo 4 lata temu na portalach transportowych pojawiła się informacja, że "Mobilis kupuje 26 szt. Euroliderów", ale z niewiadomych przyczyn wycofali się. Nieoficjalnie Autosan nie sprostał terminom wykonania wymaganym przez Mobilis, które podobno były celowo nierealne.
|
|
|||
http://plock.wyborcza.pl/plock/7,35681,21492421,ostatni-autobus-z-plocka-odjezdza-do-ich-miejscowosci-o-15-40.html dobitny przykład na to co pisałem wyżej, powiat zamiast zapłacić za kursy, to będzie rozmawiać z Mobilisem.... i ta patologia dalej ma trwać do 2019 r. Do tego czasu wiele takich kursów zginie z mapy.
|
Komentarz 1 do 11 z 11 Strona: 1 |