Galeria Płockich Autobusów


#90861 / Jelcz PR110M

07.07.2009r. - Płock, ul. Bielska
~2011/2012r. - kasacja
ex. Orlen Transport, #94
Jak patrzę na tą PeeRkę, to myślę sobie, że dla tych pracowników, którym nagle podstawiono Daba, musi to być ogromny skok w komforcie jazdy... Myślę, że z czasem Daby / Volvo powinny zastąpić wszystkie ex OT PeeRki... Zresztą, ile ten Jelcz może jeszcze pociągnąć?
ex_89_2.jpg 499960.jpg 90861.jpg 90961.jpg 90861_2011.jpg
Infomacje o pliku
Użytkownik / Album:macfiction / Jelcz
Słowa kluczowe:exOT94 / pksOT
Rozmiar pliku:233 KB
Data dodania:07 lipiec 2009
Wymiary:800 x 600 pikseli
Wyświetleń:584
LINK DO ZDJĘCIA:http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=5567
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 11 z 11
Strona: 1

czarekd85   [07 lipiec 2009 at 09:34 PM]
Jaki ma numer rejestracyjny, bo nie mogę odczytać? To część autobusów wyjeżdża z zajezdni w prawą, a część w lewą?
macfiction   [07 lipiec 2009 at 10:28 PM]
WP 09361. Przez to tak mało zdjęć... Latałem jak Airbus między Bielską a Obrońców....
wiechu   [07 lipiec 2009 at 10:46 PM]
Airbusy spadają ostatnio
plockibus   [08 lipiec 2009 at 07:13 AM]
To pewnie ex.94, najbardziej oryginalna peera w taborze OT. DABy? Volva? i takie stare jak one teraz są? a może coś w kierunku ex. 70 i ex. 71? ale znając PKS to pewnie marzenia Smutek
macfiction   [08 lipiec 2009 at 11:41 AM]
70 i 71 to marzenia dla PKS-u? A po co one PKS-owi? Z niską podłogą? Spójrz na tą PeeRę i obok na Volvo. Czy widać po nich, że one mają porównywalne roczniki?
plocman   [08 lipiec 2009 at 12:00 PM]
Tak naprawdę to tam liczy się pojemność autobusu, a nie niska podłoga czy komfort. Wiem z opowieści, że nie wszyscy się po prostu mogą zabrać jednym autobusem z instalacji, a z tego co wiem to DABy i Volvo może i są wygodne, ale zbyt pojemne to już nie...
plockibus   [08 lipiec 2009 at 12:01 PM]
Z niską by wygodniej się wsiadało o wysiadało Nabijam się PKSami tez jeżdżą osoby starsze, niepełnosprawne, ale takie firmy nadal nie oferują im jakiś ułatwień w swoim taborze! A po Orlenie to są bardziej miejskie autobusy potrzebne, a nie „wygodne”. Volvo wygląda dużo lepiej, bo jest zadbane i z lepszych materiałów wykonane, w dodatku OT pod koniec to zapuścił swój tabor już tak, że..
Pablo   [08 lipiec 2009 at 07:21 PM]
Ile przypuszczalnie wozów Orlenu przejął PKS? A co z kierowcami? Przeszli razem z wozami?
plockibus   [09 lipiec 2009 at 07:01 AM]
Na sprzedaż wystawionych było 8 szt z 10 które OT miał i chyba te? jest to sprawdzane Uśmiech ale kierowcy?
macfiction   [09 lipiec 2009 at 11:54 AM]
Numer Mana zdradza, że jest ich przynajmniej 7.
plockibus   [09 lipiec 2009 at 09:20 PM]
jak mówiłem, to ex.94 ostatnia przed M120 peera w OT z 1992r, wyglądem najbardziej oryginalna...za to w KM stoi odstawiony obok kasowanego #607...#560, czyżby zgodnie z zapowiedziami to już jego koniec? :-/

Komentarz 1 do 11 z 11
Strona: 1