PLIK 66/166 |
|
|||||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 50005_11-06-05.jpg |
Użytkownik / Album: | Jarkie / Autosan H9 (wprowadzone do taboru po 1989r.) |
Słowa kluczowe: | PKS_Przasnysz / autosan / H9-21 |
Marka Typ: | Autosan H9-21 |
Data wykonania (DD.MM.RRRR): | 05.06.2011 |
Miejsce: | Siedlce, Dworzec PKS |
Przewoźnik Placówka: | PKS Przasnysz |
Rozmiar pliku: | 273 KB |
Data dodania: | czerwiec 11, 2011 |
Wymiary: | 850 x 567 pikseli |
Wyświetleń: | 367 |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=9881 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 2 z 2 Strona: 1 |
|
|||
Siedlce powinny mieć jakieś kursy z Warszawy do Białegostoku – one są traktowane jako przyśpieszone czy pośpieszne? Właściwie to jaka jest zasadnicza różnica między obydwiema kategoriami (cena, liczba pomijanych przystanków?).
|
|
|||
Jest taki kurs, funkcjonujący jako przyspieszony. Przyspieszony jest bliższy kursom zwykłym niż pospiesznym, obecnie w większości przypadków cena na przyspieszonym jest taka sama jak w zwykłym. Co do przystanków na kursie Warszawa - Białystok, to w regionie siedlecko-łosickim autobus zatrzymuje się na każdym przystanku, dopiero za Siemiatyczami tylko na niektórych. Natomiast na powyższym kursie PKS Przasnysz, pomijana jest spora część przystanków. Być może fakt iż jakiś kurs jest zakwalifikowany do danej kategorii, wiąże się z tym że w każdej z nich inaczej wygląda sprawa ulg ustawowych.
|
Komentarz 1 do 2 z 2 Strona: 1 |