PLIK 139/179 |
|
|||||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 5200-19.JPG |
Użytkownik / Album: | plocman / Inne |
Ocena (1 głosów): | |
Słowa kluczowe: | PZ0961M / linia19 / ArmiiKrajowej / testowy / hybryda |
Marka Typ: | Solaris Urbino III 18 Hybrid |
Data wykonania (DD.MM.RRRR): | 17.01.2009 |
Miejsce: | Płock, al. Armii Krajowej |
Przewoźnik Placówka: | Solaris Bus & Coach |
Rozmiar pliku: | 180 KB |
Data dodania: | styczeń 17, 2009 |
Wymiary: | 900 x 624 pikseli |
Wyświetleń: | 1015 |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=4968 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 13 z 13 Strona: 1 |
|
|||
Robi wrażenie... Ile kosztuje taki Solaris, znaczy ile więcej niż normalny? Te "economy" do czegoś zobowiązuje, po ilu latach można spodziewać zwrotu nakładów na droższy napęd?
|
|
|||
http://www.gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pos=-4595 - komentarze
|
|
|||
To nie jest numer nadany przez KM !
|
|
|||
No, no, gratulacje za pierwsze zdjęcie testowej hybrydy Poza tym to nie jest własność PKA Gdynia, tylko Solaris Bus & Coach.
|
|
|||
|
|
|||
Oddajcie mu ten #5200, wszystkim testowym do tej pory wpisywaliśmy... Skoro budujemy tramwaj ekologiczny, to może warto pomyśleć o ekologicznych (bardziej ekologicznych) autobusach? Przy zastrzeżeniu oczywiście, że to dopracowana technologia... Właśnie, a co mówią o niej fachowcy?
|
|
|||
Co na to, żeby zostawić tak jak wpisałem - czyli nr taborowy - czekam na głosy. Jak na razie 2 za...
|
|
|||
Fachowcy zgodnie twierdza, ze naped hybrydowy, to nie rozwiazanie docelowe. Na najblizsze lata praca nad napedem wodorowym, ogniwa paliwowe poza ekologicznymi aspektami pozwalaja takze uniezaleznic sie od paliw kopalnych, ktorych zasoby ciagle maleja...Ja bym w ogole nie zawracal sobie głowy takim rodzajem napedu, jak dla mnie zbyt wysokie koszty zakupu, przy zbyt niskich korzysciach
|
|
|||
Numer wpisywaliśmy testowcom, które należały do danego przewoźnika i miały ten numer na stałe, np. gdyński solaris urbino 12, krakowski tantus. Tutaj hybryda ta należy do Solarisa i nie ma nadanego numeru taborowego - to 5200 zostało po prostu nie odklejone po testach w Gdyni. Więc wpisujemy numer rejestracyjny. Koniec dyskusji
|
|
|||
Ne wiem czy wiecie, że już w latach 80-tych w Polsce prowadzono badania nad napędem hybrydowym w autobusach? Robiła je Politechnika Łódzka, na bazie Ikarusa 260. Podobno przez jakiś czas nawet on jeździł.
|
|
|||
Wiemy, wiemy, przynajmniej ja wiem mam nawet jakies kiepskie zdjecia tego autobusu w takim swietnym pismie ktorego niestety juz nie ma jeszcze ze zbiorow mojego ojca "młody technik"
|
|
|||
Acha, czyli to taka ciekawostka przyrodnicza na ulicach Płocka... Uwieczniona na zdjęciu zresztą...
|
|
|||
Prace z hybrydami w 1986r prowadziła Politechnika Krakowska: "1986 H10-30 - pierwszy w Polsce autobus z napędem hybrydowym. Projekt zrealizowany wspólnie z Politechniką Krakowską. "
|
Komentarz 1 do 13 z 13 Strona: 1 |