Galeria Płockich Autobusów


MZK Słupsk

#3038 / Scania CN280UB 4x2 EB

06.10.2010 - Kielce
Transexpo 2010
Nie bardzo podobaja mi sie Scanie, jednak OmniCity jako autobus z oryginalnie zamontowanym silnikiem zasługuje na moją uwage:-) W tym egzemplarzu jednak ani wygląd ani malowanie nie przypadło mi do gustu, dlatego na zdjeciu to za czym zawsze szalałem, czyli duze wyswietlacze z tyłu :-)
Dodam, ze zdjecie robione z innej Scanii:-)
1679.jpg #209_Mielec.jpg 100_0259.JPG omnicity_2.jpg omnicity.jpg
Infomacje o pliku
Użytkownik / Album:B105 / Transexpo 2010
Rozmiar pliku:163 KB
Data dodania:08 październik 2010
Wymiary:800 x 600 pikseli
Wyświetleń:269
LINK DO ZDJĘCIA:http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=8958
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 7 z 7
Strona: 1

plockibus   [08 październik 2010 at 11:09 PM]
ale co mają dawać te duże wyświetlacze z tyłu?
lunch   [08 październik 2010 at 11:11 PM]
Na małym nie wyświetlisz zjazdu do zajezdni.
Ale ten silnik to jest w scanii porażka - niby wieżowy, a siedzenia z tyłu i tak sa na klatce schodowej, na której można nogi połamać i poobijać piszczele.
czarekd85   [08 październik 2010 at 11:13 PM]
No jak nie wyświetlisz? >link< Dla mnie w zupełności wystarcza mały wyświetlacz z tyłu. Zastosowanie dużego to przerost formy nad treścią.
plockibus   [08 październik 2010 at 11:34 PM]
Dokładnie Czarek ma racje.... Warszawie to ostatnio już chyba odbija? to tapicerka, to teraz 7 monitorów, 10 kamer w tym MANie..! szał! Tylko po co tyle tego? Te wyświetlacze z tyłu tylko po to by było zjazd widać? Na małym da się dobrze Czarek pokazał! Warszawa musi chyba pokazać ze ma coś innego niż wszyscy i tyle, że ma kasę, a nie...
B105   [08 październik 2010 at 11:35 PM]
@lunch. No tak, tylko w porównaniu z wszystkimi innymi które maja silniki stojace zamontowane po lewej stronie, wieza scanii i tak jest najmniejsza. Nie unikniesz tego, ze siedzenia sa tak wysoko, bo po prostu przez cala szerokosc autobusu, na tylnym zwisie zamontowany jest zespól napedowy: Silnik, skrzynia i przekładnia. Ikarus czy Neoplan, stosujac podobne rozwiazania, w ogole nie zadysponowały miejsca na siedzenia w tym miejscu!!!
mirekmiras   [09 październik 2010 at 12:28 PM]
Mi się wydaje, że monitorów jest tyle, żeby z dowolnego punktu wozu osoba niedowidząca mogła bez problemu przeczytać, co tam jest napisane. Ale uważam też, że jakby ze dwa zdjąć, to tragedii by nie było. Duzy wyswietlacz z tyłu to tez nie powinien być priorytet. Ale wiecie jak to jest, Wawa zawsze chce być we wszystkim najlepsza, a do niedawna odstawała taborem od niektórych większych miast. Ostatni pomysł ratusza to stworzyś strefę "zero spalin" na Krakowskim Przedmieściu i Nowym Świecie. W tym celu MZA chce kupić na próbę 4 hybrydy. Polegałoby to na tym, że w hybrydzie, która dojeżdża do strefy na podstawie wskazań GPS automatycznie wyłączałby się diesel, a autobus przez całą strefę jechałby na elektrykach. Czy to się przyjmie - nie wiem. Trzeba by mieć dużo takich hybryd a niestety koszt zakupu jest o 60-70 % droższy od kosztu normalnego wozu i hybryda zwróci się dipiero po pnad 10 latach. Mino wszystko w kolejkę już ustawiają się Solaris, Mercedes oraz MAN. Swoją drogą ten zysk w paliwie wcale nie jest taki duży.
plockibus   [10 październik 2010 at 03:32 PM]
tak jak kiedyś z planami tramwaju tam bez trakcji...tylko co to za strefa? jak obok ulice dalej całe tabuny samochodów w korku albo na trasie pod zamkiem? takie pseudo działania, które tylko dużo kosztują, a więcej przy tym szumu wszędzie i w mediach na cały kraj niż warto...cała Wawa :/

Komentarz 1 do 7 z 7
Strona: 1