Galeria Płockich Autobusów


Zabytkowe Autobusy - Artur Lemański

#572 / Jelcz 043

5.09.2010r. - Płock, Mickiewicza - Stadion miejski
50-lecie komunikacji miejskiej w Płocku
Tak mniej więcej wyglądały autobusy, które były wystawione odwiedzającym piknik. (na zdjęciu brakuje Neoplana #677) Zdecydowanie największą atrakcją dla wszystkich płocczan, jak również innych gości był ten piękny Jelcz "Ogórek", którym na końcu imprezy była możliwość przejazdu. Tym zdjęciem pragnę podziękować uczestnikom; organizatorom, zwiedzającym, KM Płock oraz p. Arturowi. Pozostaje życzyć KM Płock kolejnych pięćdziesięciu lat i więcej.
#572_ogórek.jpg HPIM1456_.JPG HPIM1455_.JPG #572_wn.jpg #572_(5).jpg
Infomacje o pliku
Użytkownik / Album:Robert_529 / 50 lat komunikacji miejskiej w Płocku
Ocena (3 głosów):33333
Słowa kluczowe:Mickiewicza / 043 / Ogórek / 50lecieKM
Rozmiar pliku:268 KB
Data dodania:05 wrzesień 2010
Wymiary:900 x 600 pikseli
Wyświetleń:362
LINK DO ZDJĘCIA:http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=8681
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 15 z 15
Strona: 1

mirekmiras   [06 wrzesień 2010 at 07:44 AM]
No i wiadomo, kto tu rządzi Puszczać oczko Bardzo lubię stare ogórasy, szanuję ludzi, którzy podjeli się ich odbudowy, ale moim zdaniem pomalowanie Jelcza 043 na czerwono zupełnie mija się z celem, niijak to się ma do historycznych walorów tych wozów... Podobnie jest w Krakowie i Poznaniu. Samym kolorem Mexa się nie zrobi. Robert, klimatyczna fota Puszczać oczko
lunch   [06 wrzesień 2010 at 09:13 AM]
No niby tak, ale teraz możesz robić fotostopy od lewej strony i udawać, że pewnych rzeczy nie widać...
plockibus   [06 wrzesień 2010 at 10:38 AM]
My również dziękujemy za udział najbardziej aktywnego mkm z poza Płocka Uśmiech
Robert_529   [06 wrzesień 2010 at 03:05 PM]
Mirku, ale 043 normalnie na liniach miejskich jeździły, przynajmniej u nas w MPK. Wiadomo, jak to za komuny było... Sam nawet zdjęcie widziałem kiedyś. A za ciepłe słowa dziękuję. Uśmiech
mirekmiras   [06 wrzesień 2010 at 04:59 PM]
W sumie tak. Kiedyś to nie przedsiębiorstwa wybierały sobie autobusy, tylko przydziały były odgórne. Do firm obsługujących KM trafiały np Jelcze L11/2, a do PKS M11 Bardzo szczęśliwy Jakiś sekretarz znał się wybitnie na motoryzacji i komunikacji Śmiech
lunch   [07 wrzesień 2010 at 12:55 PM]
W Częstochowie w MPK mieli trzy typowo turystyczne L11. Akurat jak je dostali, to się ustrój zmienił i przestali wykonywać takie zlecenia. Stały wiele lat pod płotem, poza krótkim epizodem z pielgrzymkową linią S - przykładnie spartaczoną. W końcu ktoś się skapnął, że wozy się starzeją niewykorzystane. Zaczęto je delikatnie puszczać na linie o małej wymianie pasażerów, początkowo na jakieś podmiejskie szczytówki (63), potem coraz odważniej...
Najciekawszy z nich to #381.
mirekmiras   [07 wrzesień 2010 at 01:02 PM]
Turystyczne L11? Pierwsze słyszę... Zszokowany
lunch   [07 wrzesień 2010 at 01:06 PM]
No miały wysokie miękkie fotele - jak na tamte lata, pełny luksus.
lunch   [07 wrzesień 2010 at 01:18 PM]
Oto one. Fotel dla pilota też był:
http://www.phototrans.eu/1014,67,92.html
Pablo   [07 wrzesień 2010 at 01:24 PM]
A te fotele to miały montowane na podwyższeniu jak jak w Autosanach czy podłogę miały równą?
lunch   [07 wrzesień 2010 at 01:34 PM]
Chyba na podwyższeniu.
mirekmiras   [07 wrzesień 2010 at 01:56 PM]
Fabryczne to one nie są. Po prostu wymienione po odbudowie. Jak w dwóch przasnyskich. Fotel pilota tak samo włożony dodatkowo. Jak nic taki wóz pasuje na lokalne kursy PKS Puszczać oczko
lunch   [07 wrzesień 2010 at 02:00 PM]
Ale one takie były od nowości, czyli musiało coś komuś strzelić do łba. W tamtych czasach wszystko było możliwe.
Pablo   [08 wrzesień 2010 at 08:27 AM]
Może faktycznie MPK zamówiło w Jelczu takie wynalazki? Wymienianie foteli w L/M11 po kilku latach było na porządku dziennym ale modyfikacja (podwyższanie) podłogi już nie.
mirekmiras   [08 wrzesień 2010 at 11:16 AM]
To może wartoby się tym bardziej zainteresować, może popytać kogoś z MPK, bo jeśli tak, to byłaby to ciekawostka dużego kalibru.

Komentarz 1 do 15 z 15
Strona: 1