Galeria Płockich Autobusów


Tombus (T. Bąbała)

WPL W009 / Jelcz T120

21.09.2009r. - Radzanowo
Przewozy szkolne w gminie Radzanowo, na zdjęciu gimbus nr 2 (taka informacja widnieje na drzwiach). Jelcz z zewnątrz wygląda znakomicie, jakby wczoraj wyjechał z fabryki!
WPLRW68.jpg WPLTC99.jpg WPL_W009.jpg wply088.jpg WPLY088.jpg
Infomacje o pliku
Nazwa pliku:WPL_W009.jpg
Użytkownik / Album:macfiction / A. Bąbała, T. Bąbała
Marka Typ:Jelcz T120
Data wykonania (DD.MM.RRRR):21.09.2009r.
Miejsce:Radzanowo
Przewoźnik Placówka:Tombus (T. Bąbała)
Rozmiar pliku:241 KB
Data dodania:wrzesień 21, 2009
Wymiary:800 x 601 pikseli
Wyświetleń:816
LINK DO ZDJĘCIA:http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=6107
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 12 z 12
Strona: 1

Robert_529   [wrzesień 21, 2009 at 09:46 PM]
Znajoma tabliczka za szybą (przewóz dzieci) mam taką w domu (w sumie 2, ale jedna do kasacji idzie) Puszczać oczko
plockibus   [wrzesień 22, 2009 at 08:13 AM]
O super, coraz mniej braków już mamy. Gimbusem nr 1 ciekawe co jest?
macfiction   [wrzesień 22, 2009 at 10:40 AM]
Pewnie coś pomarańczowego - gminnego...
empi   [listopad 25, 2010 at 12:21 PM]
Według strony internetowej właściciela jest to Jelcz T120V z 1995 roku spełniający normy Euro I - czyli powinien nadal mieć silnik Volvo, niezła gratka!
macfiction   [listopad 25, 2010 at 10:18 PM]
! Ale montowano w T120 silniki Volvo???? Jaki tam jest adres tej strony? Muszę to sam zobaczyć... Uśmiech
czarekd85   [listopad 25, 2010 at 10:37 PM]
http://www.tombus.pl/ Faktycznie jest napisane Jelcz T120V...
mirekmiras   [listopad 25, 2010 at 11:01 PM]
W 1992 r. Jelcz zaczął współpracować z Volvo. W wyniku tej współpracy powstał m.in. Jelcz T120V, w którym zamontowano silnik Volvo o poj. 9,6 litra i mocy 285 KM i normą Euro 1, czyli całość dość dynamiczna. Z informacji z historii Infobusa wynika, że w roku 1992 powstał tylko jeden prototyp T120V. Ponadto ze strony Tombus wynika, że ten Jelcz jest z 1995 r, a w tym roku T120 były produkowane już w zmodernizowanym nadwoziu.
D-120   [listopad 26, 2010 at 02:39 PM]
W 1995r. zdarzały się T120 w starej budzie, były też wersje przejściowe w tymże roku. T120V wyszło ok 5 szt. Ja znam trzy inne z silnikiem Volvo rej. EBE 30US i KGH 0161 to były tzw "przejściówki", jednego widziałem w starej budzie, lecz nr nie zapisałem. I ten byłby kolejny. Bardzo ciekawy egzemplarz.
mirekmiras   [listopad 26, 2010 at 04:27 PM]
Jakby nie patrzeć, rzeczywiście ciekawy egzemplarz, bo jeśli faktycznie zamontowona 5 silników Volvo, to wóz ten jest sporego kalibru unikatem w dzisiejszych czasach.
macfiction   [listopad 27, 2010 at 12:07 AM]
12 km od mojego domu nocuje T120V... Ciekawe... Uśmiech Przebieg - 320.000 km, wychodzi około 20.000 rocznie, co wyjaśnia przyczynę jego znakomitego wyglądu. Poza tym jest garażowany - na przykładzie M11 z Sochaczewa wiemy ile to znaczy... Jeżeli chodzi o T120 z 1995r. to ja pamiętam takiego z PKS Przemyśl, z tym że jeszcze nie jest wersja przejściowa...
D-120   [styczeń 16, 2011 at 08:03 PM]
Na allegro wypłynął kolejny przedstawiciel T120V. Dodaje link dla zainteresowanych T120V
plockibus   [marzec 04, 2011 at 08:17 AM]
Z informacji jakie uzyskałem od właściciela pojazdu wynika, że Jelcz ten nie ma silnika volvo, tylko od zawsze mielecki diesel. Stosowanie więc oznaczenia „V” jest zupełnie niesłuszne. Wynika ono najprawdopodobniej z błędów urzędu komunikacji, który ten pojazd rejestrował i wpisał w dowód wspomniane V. Ale co ciekawe, wczoraj jechałem miejskim #718 i na pulpicie leżała książka serwisowa, a na niej wyczytałem: „Jelcz 120V”. Litery "M" próżno szukać. Ciekawe czy też to nie zostało spisane z dowodu rejestracyjnego? Tak więc zmieniam opis tego pojazdu!

Komentarz 1 do 12 z 12
Strona: 1