PLIK 39/42 |
|
|||||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | WPL_W009.jpg |
Użytkownik / Album: | macfiction / A. Bąbała, T. Bąbała |
Marka Typ: | Jelcz T120 |
Data wykonania (DD.MM.RRRR): | 21.09.2009r. |
Miejsce: | Radzanowo |
Przewoźnik Placówka: | Tombus (T. Bąbała) |
Rozmiar pliku: | 241 KB |
Data dodania: | wrzesień 21, 2009 |
Wymiary: | 800 x 601 pikseli |
Wyświetleń: | 816 |
LINK DO ZDJĘCIA: | http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=6107 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 12 z 12 Strona: 1 |
|
|||
Znajoma tabliczka za szybą (przewóz dzieci) mam taką w domu (w sumie 2, ale jedna do kasacji idzie)
|
|
|||
O super, coraz mniej braków już mamy. Gimbusem nr 1 ciekawe co jest?
|
|
|||
Pewnie coś pomarańczowego - gminnego...
|
|
|||
Według strony internetowej właściciela jest to Jelcz T120V z 1995 roku spełniający normy Euro I - czyli powinien nadal mieć silnik Volvo, niezła gratka!
|
|
|||
! Ale montowano w T120 silniki Volvo???? Jaki tam jest adres tej strony? Muszę to sam zobaczyć...
|
|
|||
http://www.tombus.pl/ Faktycznie jest napisane Jelcz T120V...
|
|
|||
W 1992 r. Jelcz zaczął współpracować z Volvo. W wyniku tej współpracy powstał m.in. Jelcz T120V, w którym zamontowano silnik Volvo o poj. 9,6 litra i mocy 285 KM i normą Euro 1, czyli całość dość dynamiczna. Z informacji z historii Infobusa wynika, że w roku 1992 powstał tylko jeden prototyp T120V. Ponadto ze strony Tombus wynika, że ten Jelcz jest z 1995 r, a w tym roku T120 były produkowane już w zmodernizowanym nadwoziu.
|
|
|||
W 1995r. zdarzały się T120 w starej budzie, były też wersje przejściowe w tymże roku. T120V wyszło ok 5 szt. Ja znam trzy inne z silnikiem Volvo rej. EBE 30US i KGH 0161 to były tzw "przejściówki", jednego widziałem w starej budzie, lecz nr nie zapisałem. I ten byłby kolejny. Bardzo ciekawy egzemplarz.
|
|
|||
Jakby nie patrzeć, rzeczywiście ciekawy egzemplarz, bo jeśli faktycznie zamontowona 5 silników Volvo, to wóz ten jest sporego kalibru unikatem w dzisiejszych czasach.
|
|
|||
12 km od mojego domu nocuje T120V... Ciekawe... Przebieg - 320.000 km, wychodzi około 20.000 rocznie, co wyjaśnia przyczynę jego znakomitego wyglądu. Poza tym jest garażowany - na przykładzie M11 z Sochaczewa wiemy ile to znaczy... Jeżeli chodzi o T120 z 1995r. to ja pamiętam takiego z PKS Przemyśl, z tym że jeszcze nie jest wersja przejściowa...
|
|
|||
Na allegro wypłynął kolejny przedstawiciel T120V. Dodaje link dla zainteresowanych T120V
|
|
|||
Z informacji jakie uzyskałem od właściciela pojazdu wynika, że Jelcz ten nie ma silnika volvo, tylko od zawsze mielecki diesel. Stosowanie więc oznaczenia „V†jest zupełnie niesłuszne. Wynika ono najprawdopodobniej z błędów urzędu komunikacji, który ten pojazd rejestrował i wpisał w dowód wspomniane V. Ale co ciekawe, wczoraj jechałem miejskim #718 i na pulpicie leżała książka serwisowa, a na niej wyczytałem: „Jelcz 120Vâ€. Litery "M" próżno szukać. Ciekawe czy też to nie zostało spisane z dowodu rejestracyjnego? Tak więc zmieniam opis tego pojazdu!
|
Komentarz 1 do 12 z 12 Strona: 1 |