Galeria Płockich Autobusów


EvoBus Polska

W2 265B / Mercedes Conecto G

18.09.2010 - Warszawa, Węzeł Młociny
DTP 2010
Z współczesnego taboru był m.in. wystawiony przegubowy Mercedes Conecto. Nie dało rady zrobić zdjęcia z zewnątrz całego pojazdu, gdyż stał on bardzo blisko Solarisa z MZA. Zrobiłem jedynie fotkę przedniej ściany z fragmentem szyby.
W2_199T_detal.JPG W2_199T.JPG Mercedes-Conecto-G---W2-265B-(01).jpg Mercedes-Conecto-G---W2-265B-(02).jpg Mercedes-Conecto-G---W2-265B-(03).jpg
Infomacje o pliku
Nazwa pliku:Mercedes-Conecto-G---W2-265B-(01).jpg
Użytkownik / Album:mirekmiras / DTP 2005, 2006, 2008, 2009, 2010, 2011, 2014, 2016
Słowa kluczowe:Mercedes
Marka Typ:Mercedes Conecto G
Data wykonania (DD.MM.RRRR):18.09.2010
Miejsce:Warszawa, Węzeł Młociny
Przewoźnik Placówka:EvoBus Polska
Rozmiar pliku:238 KB
Data dodania:wrzesień 20, 2010
Wymiary:567 x 850 pikseli
Wyświetleń:444
LINK DO ZDJĘCIA:http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=8811
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 11 z 11
Strona: 1

Robert_529   [wrzesień 20, 2010 at 08:09 PM]
To wrzuć, bo ja jestem ciekaw, co to za jeden :]
lunch   [wrzesień 21, 2010 at 11:56 AM]
No niestety. To też zaprzeczenie idei autobusu miejskiego.
plockibus   [wrzesień 21, 2010 at 01:35 PM]
z powodu?
lunch   [wrzesień 21, 2010 at 04:41 PM]
No ja jestem chyba zbyt szeroki, żeby przejść tam między tymi siedzeniami. Ale z pewnością przejdzie ktoś o kulach, albo na wózku, bo to przecież autobus dla niepełnosprawnych ze 100% niskiej podłogi. Miejsc stojących też nie widzę.
mirekmiras   [wrzesień 21, 2010 at 08:42 PM]
Na wózku wjeżdża się drugimi drzwiami, jak w każdym tego typu wozie i w tym obszarze swobodnie może poruszać się osoba niepołnosprawna. Lunch, założę się, że jeśli nie wazysz 150 kg, to zmieściisz się między siedzeniami Puszczać oczko
lunch   [wrzesień 22, 2010 at 04:44 PM]
Nie zmieszczę się. Tam wystają łokcie itp. Mam zdjęcie wnętrza takiego mana, gdzie siedzą ludzie i widać, że szerokość przejścia jest nieporozumieniem, jak na miejski autobus. Zresztą jeśli dla niepelnosprawnych są tylko drugie drzwi, to po co owczy pęd za robieniem 100% niskiej podłogi?
mirekmiras   [wrzesień 22, 2010 at 05:27 PM]
Generalnie żeby przejście było szersze, to trzeba by zrezygnować z jednego rzędu siedzeń, lub założyć półtoraki, jak np. na przedzie prezentowanego Autosana. A 100 % podłogi się robi też po to, by było lepiej wsiadać np starszym ludziom. Bez sensu jest zrobić wyższą podłogę ze stopniami w miejscu, gdzie z powodzeniem może być niska.
plockibus   [wrzesień 22, 2010 at 09:38 PM]
Dokładnie. Dlatego Jelcze M11 czy ikarusy miały dwa rzędy siedzeń po jednej stronie i jeden po drugiej dzięki czemu zostawało szerokie przejście i miejsce dla osób stojących. Taka wersja przypomina taką trochę podmiejska bardziej. Ale to ewidentna wina przewoźnika zmawiającego. Co do niskiej podłogi, 100% powoduje ze pojazd jest jednak znacznie wygodniejszy dla pasażerów, szybsza jest ich wymiana i nie ma tak niebezpiecznego miejsca jak schody wewnątrz np w M121, na których ciągle się ludzie prawie zabijają zwłaszcza przy dużym zapełnieniu pojazdu.
lunch   [wrzesień 23, 2010 at 08:57 AM]
Wielu przewoźników (ja nie mam zdania na ten temat) twierdzi, że silnik wieżowy to jest dramat. Dlatego (oficjalnie dlatego) np. Częstochowa w przetargach wymusza silnik leżący. Wówczas pytanie - lepszy schodek w drzwiach w citaro (na którym kiedyś się omal nie przewróciłem w Berlinie, bo odwykłem od schodków w nowych autobusach) czy klatka schodowa w manie, na której można nogi połamać (a już najgorsza jest scania).
Natomiast jeśli chodzi o metodę poszerzania przejścia - tak, wiadomo że ikarusy były najlepsze, ale nie o to chodzi, żeby aż tak się cofać. Zwracam uwagę, że solaris robi to bez większego problemu i jakoś się da (62 cm). Solbus zrobił takie samo, tedom miał 50 cm, ale kiedy chcieli startować w przetargu warszawskim z wymogiem 60 cm, to zmiana konstrukcji zajęła im dwa tygodnie. Gdy dzwoniłem do Van Hoola, powiedzieli mi, że mają 55, ale to dla nich... godzina roboty.
plockibus   [wrzesień 23, 2010 at 10:35 AM]
A czemu silnik w wieży to taki dramat? Ze upchnięty za bardzo? Rozwiązania idealnego jak na razie chyba nie ma? :/ A te „klatki chodowe” w MANach czy Scaniach faktycznie są też dosyć niebezpieczne. Ale może bardziej widoczne jak jakiś nieduży tajemniczy schodek pośredni, którego się nie spodziewasz i którego nie widać w zatłoczonym autobusie?
lunch   [wrzesień 23, 2010 at 11:43 AM]
Słyszałem już od kilku osób, że tragiczny w eksploatacji, że nie ma dostępu itd. no i temu się niby przegrzewa.

Komentarz 1 do 11 z 11
Strona: 1