Galeria Płockich Autobusów


KM Łomianki

#34 / Jelcz M121I4

7 kwiecień 2014 r - Łomianki, ul. Zachodnia
Jeden z dwóch zakupiony w 2008 roku przez tą firmę Jelczy M121I4. Ciekawostkę stanowi fakt, że zamiast siedzeń na przeciwko trzecich drzwi autobus posiada tzw. rzeźnię.
0034-ŁZ-07_04.JPG 0028-ŁZ_30_04.JPG 0034-ŁZ-07_04.JPG 0034-ŁZ-07_04.JPG P1350332bxx.jpg
Infomacje o pliku
Użytkownik / Album:Mr. Autosan / Łomianki
Słowa kluczowe:KMŁomianki / JelczM121I / 34
Rozmiar pliku:255 KB
Data dodania:01 maj 2014
Wymiary:900 x 600 pikseli
Wyświetleń:581
LINK DO ZDJĘCIA:http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=13722
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 14 z 14
Strona: 1

plockibus   [01 maj 2014 at 10:50 PM]
Opole lub jakieś miasto też chyba taką wersję miało?
lunch   [02 maj 2014 at 04:35 PM]
Brak pełnej integracji na tym odcinku to w tym momencie paradoksalnie przejaw kryzysu.
plockibus   [02 maj 2014 at 10:45 PM]
To jakoś nie uzgadniany jest rozkład?
lunch   [03 maj 2014 at 03:22 PM]
Zależy co przez to rozumiesz, ale w zasadzie nie. Natomiast chodziło mi bardziej o integrację taryfową i ucywilizowanie porozumień. Nie ma na to kasy niestety, więc póki co zostaje, co jest. W sumie i tak jest spory sukces, ale siłą rzeczy nie brakuje w tym małych absurdów, na przykład ograniczenie dla mieszkańców Łomianek w korzystaniu z zielonych pociągów i... 701.
plockibus   [03 maj 2014 at 11:33 PM]
Chodziło mi właśnie że na bazie porozumień uzgadniany też jest (powinien być) rozkład jazdy. A co rozumiesz pod "ucywilizowania porozumień"? Na czym polega ograniczenie w korzystaniu z 701?
gost316   [04 maj 2014 at 01:01 AM]
To raczej nie miejsce na takie dyskusje, ale 701 jeździ puste, więc nie wiem po co to Łomianki finansują. W ostatnich miesiącach jeżdżę na tym regularnie i za cmentarzem nigdy w autobusie nie było więcej niż 10-15 osób.
empi   [05 maj 2014 at 12:19 AM]
Ciekawe czemu Łomianki utrzymują 701 i N56, jeżeli tak mocno stawiają na własną komunikację. Pamiętam, że kilka lat temu, przed podjęciem decyzji o odnowie taboru, rozważano likwidację KMŁ, przekazanie reszty taboru do MZA i uruchomienie linii w sieci ZTM. W końcu jednak zainwestowano w KMŁ, odnawiając prawie cały tabor i uruchamiając kolejne linie. Może docelowo 701 i N56 też zostaną zastąpione własnymi liniami?
lunch   [05 maj 2014 at 11:21 AM]
@plockibus: Z biletem emitowanym przez KMŁ nie możesz jechać 701 w drugiej strefie.
@empi: Drogi na przyszłość są - wydawałoby się - dość oczywiste, ale są problemy prawne no i nie ma na to kasy.
gost316   [05 maj 2014 at 09:51 PM]
Jeden z kierowców łomiankowskich przysięgał mi, że burmistrz był u nich na "jajeczku" i zapewniał, że od 1 lipca 701 będą obsługiwały Łomianki i w tym celu kilka wozów zostanie przemalowanych na warszawskie barwy. Jak dla mnie to dziwna ta opowieść.
lunch   [06 maj 2014 at 12:34 PM]
Takie plany były już dawno, bo to oczywisty kierunek, ale potem kryzys trochę wszystko położył. A nie pytałem, może koledzy coś popchnęli do przodu.
empi   [06 maj 2014 at 04:56 PM]
Kierowcy czasami dziwne rewelacje opowiadają, więc warto mieć do tego dystans. Ja się zastanawiam czy nie przydałoby się wydłużenie linii kończących na Zachodniej wzdłuż ulicy Wiślanej przynajmniej do ulicy Warszawskiej, którą kursują pozostałe linie łomiankowskie. Bez tego układ tras jest dziwnie rozerwany w środku.
gost316   [08 maj 2014 at 12:40 AM]
Niech sobie Łomianki 701 zabierają i to szybko. Z mojego doświadczenia to najbardziej niebezpieczna linia podmiejska obsługiwana przez Kleszczową. Wieczorem bywa w autobusie nieciekawie.
empi   [09 maj 2014 at 09:11 PM]
Naprawdę? Ja znam tę trasę z N56 i nigdy nie miałem żadnych przygód ani też o żadnych nie słyszałem. O pobliskim Truskawiu (N58) krążą legendy.
gost316   [09 maj 2014 at 10:00 PM]
O Truskawiu to słyszałem. Miałem kilka bójek na 701, ale to wszystko na terenie stolicy na tak zacnych przystankach, jak Rokokowa, Opłotek czy Palisadowa. W Dąbrowie zawsze spokój.

Komentarz 1 do 14 z 14
Strona: 1